Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka

 

Komendant Straży Miejskiej

Zakres zadań na stanowisku

Realizowanie zdań zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 poz. 928 ze zm.) w szczególności:

  1. prawidłowe organizowanie pracy Straży Miejskiej (wydziału),
  2. nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników,
  3. wykonywanie zadań w zakresie ochrony porządku publicznego na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka, wynikających z ustawy o strażach gminnych,
  4. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
  5. współpraca z podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego tj. z policją, strażą pożarną i innymi jednostkami,
  6. dokonywanie bieżącej analizy stanu porządku publicznego na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka oraz dostosowywanie zadań do występujących zagrożeń i potrzeb,
  7. wykonywanie zadań wynikających z innych przepisów, obowiązujących regulaminów, aktów prawa miejscowego lub z udzielonych upoważnień i pełnomocnictw.

Wymagania niezbędne (formalne)

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe związane z zakresem merytorycznym wykonywanych na stanowisku zadań lub 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Mile widziany staż pracy w służbach mundurowych, w tym doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
  2. Znajomość aktów prawnych niezbędnych dla danego stanowiska oraz problematyki bezpieczeństwa i porządku.
  3. Umiejętność kierowania zespołem, podejmowania decyzji i organizacji pracy, samodzielność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
  4. Dobra znajomość topografii miasta.
  5. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  6. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,  Kodeks karny (w zakresie niezbędnym na zajmowanym stanowisku).

 

Warunki pracy na stanowisku

  1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
  3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
  2. Kwestionariusz osobowy (pdf, doc)
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
  4. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie z obecnego miejsca pracy - dla osób aktualnie zatrudnionych.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).
  7. Oświadczenia kandydata o:
  1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  2. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  3. stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków.

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 19 kwietnia 2019 r. do godz. 15.00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Komendant Straży Miejskiej wraz z podaniem imienia i nazwiska.

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe. Ponadto zawarcie umowy zostanie poprzedzone zasięgnięciem opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji w Radomiu zgodnie z art. 7 ust. 1  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 poz. 928 ze zm.) oraz pozytywnymi wynikami badań lekarskich i psychologicznych.

 

Klauzula informacyjna

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
    ul. 3 Maja 66  07-300 Ostrów Mazowiecka. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO
    w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  • prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek
    i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa,
    w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
    i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
    w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
    w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  3. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

 

w zastępstwie Burmistrza

Daniel Choinka

Zastępca Burmistrza Miasta

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 9 kwietnia 2019 r.

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2019-04-09)
Udostępnił:
Dąbkowska Małgorzata
(2019-04-09 12:24:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Dąbkowska Małgorzata
(2019-04-09 12:35:06)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki