Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka.
Stanowisko ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacji i Bezpieczeństwa
Zakres zadań na stanowisku
- Planowanie potrzeb kadrowych;
- Przygotowanie projektów rozwiązań systemowych, regulaminów i zarządzeń dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi;
-
Organizowanie i koordynowanie procesu naboru kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka na wolne stanowiska urzędnicze, w tym
w szczególności: organizowanie prac komisji ds. naboru, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o naborze, udział w procesie selekcji kandydatów, w tym weryfikacji formalnej ofert oraz udzielanie informacji kandydatom na wszystkich etapach procedury naboru, prowadzenie dokumentacji naboru; - Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników;
- Przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy;
- Wsparcie przy wdrażaniu nowych metod organizacyjnych pracy w Urzędzie;
- Organizowanie i prowadzenie procesu wdrażania nowozatrudnionych pracowników;
- Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą nowo przyjętych pracowników urzędu miasta;
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania robót publicznych i interwencyjnych oraz stażów absolwenckich;
- Badanie potrzeb szkoleniowych, planowanie, organizacja, ewaluacja oraz prowadzenie dokumentacji szkoleń dla pracowników;
- Opracowywanie analiz i informacji o sytuacji kadrowej w urzędzie oraz sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w tym zakresie;
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
- Przestrzeganie terminów badań wstępnych, kontrolnych i okresowych;
- Obsługa specjalistycznego systemu kadrowo-płacowego.
Wymagania niezbędne (formalne)
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej dwuletni staż pracy.
- Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
-
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie kadrowym lub zarządzania personelem.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych oraz samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Odpowiedzialność, odporność na stres, dyspozycyjność, sumienność i rzetelność.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość obsługi programu kadrowo - płacowego.
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
Warunki pracy na stanowisku
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6-mcy.
- Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
- Kwestionariusz osobowy. (doc,pdf)
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie z obecnego miejsca pracy - dla osób aktualnie zatrudnionych.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r.,
poz. 1282). -
Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Terminy i miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 16 września 2020 r. do godziny 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania personelem”.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Pozostałe informacje
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona
w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Klauzula informacyjna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
-
Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka. - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
- W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
-
prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek
i na warunkach określonych w art. 17 RODO, - prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Burmistrz Miasta
Jerzy Bauer
Ostrów Mazowiecka, dnia 04 września 2020 r.