Zaproszenie do złożenia oferty na Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

Zamawiający:

Miasto Ostrów Mazowiecka

ul. 3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert dot. zamówienia

o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym zgodnie z §7 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, wprowadzonego na podstawie Zarządzenia nr 146/2020 Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, na: Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczącego realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
  2. Zakres Zamówienia:
  • Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka zgodnie z zakresem oraz formularzem stanowiącym załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina zakończonego raportem zawierającym wnioski i rekomendacje;
  • Audyt przeprowadzony winien być zgodnie z:
  1. Ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1369 z późn. zm.);
  2. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
  1. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentów objętych przedmiotem umowy w 1 wydrukowanym egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej podpisanej certyfikatem kwalifikowanym przez osobę posiadającą uprawnienia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz. U. poz. 1999)
  1. Kody CPV:
    • 79417000-0 Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
    • 72800000-8 Usługi audytu komputerowego i testowanie komputerów
  2. Warunki płatności: przelew 30 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
  3. Szczegółowe obowiązki i prawa Wykonawcy określone są we wzorze umowy.

2. NFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. NFORMACJA O ZAMIARZE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług.

4. NFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy wykonać od 22 sierpnia 2022 r. do 9 września 2022 r.

6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  • Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia:

Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: przynajmniej dwóch usług polegających na przeprowadzeniu audytu bezpieczeństwa w jednostkach administracji publicznej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.

  • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą przeprowadzająca audyt, która  posiada uprawnienia do jego wykonania potwierdzone certyfikatem wymienionym w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz. U. poz. 1999).

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,  polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
  2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:

1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;

2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;

3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

  1. Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
  2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez instytucję zarządzającą programem operacyjnym),

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. WYKONAWCY WYSTĘPUJACY WSPÓLNIE

    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    2. Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca składa ofertę na realizację przedmiotu zamówienia na załączonym formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej.

2. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru/Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów lub rejestrów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność przez mocodawcę. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.

3. Cena za wykonanie zamówienia musi być podana w polskich złotych (cyfrowo i słownie), być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

4. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.

5. Oferta powinna zawierać:

1) Załącznik nr 1: Formularz Oferty,

2) Załącznik nr 2: Wykaz zrealizowanych usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających że zostały wykonane należycie,

3) Załącznik nr 3: Wykaz Osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

6. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału (Wykaz usług i osób) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie lub podmiotów oddających swoje zasoby do dyspozycji wykonawcy, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy, lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, na kopercie wpisać nazwę i adres Zamawiającego oraz zapis: Przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka, w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.  Nie otwierać przed 14.06.2022r. godz. 12.20.

9. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty do dnia 14.06.2022 r. do godz. 12:00 – w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w (czynna w godzinach od 08:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku) - Decyduje data i godzina wpływu. Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie podlegała ocenie.

10. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66,

07-300 Ostrów Mazowiecka, I piętro, w dniu 14.06.2022 r. o godzinie 12:20.

11. KRYTERIA i SPOSÓB OCENY OFERT

  1. Oferty, które spełnią warunki udziału w postepowaniu będą ocenione w oparciu o następujące kryterium oceny: Cena – waga 100%.
  2. Ocena zostanie dokonana na podstawie ceny za wykonanie zamówienia przedstawionej w formularzu oferty, zgodnie z poniższym wzorem:

Najniższa cena spośród złożonych ofert

________________________________________ x 100 x waga

Cena ocenianej oferty

  1. Zamawiający  dokona wyliczenia punktów  dla danej oferty  za kryterium, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

12. ODRZUCENIE OFERTY I OGŁOSZENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

  1. Oferta Wykonawcy niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami udziału w postępowaniu określonymi w niniejszym zapytaniu zostanie odrzucona przez Zamawiającego.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia brakujących załączników, pełnomocnictw lub do wyjaśnienia treści złożonych ofert. Uzupełnienie brakujących załączników, pełnomocnictw lub wyjaśnień nie może prowadzić do negocjacji treści oferty. Zamawiający może poprawić w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

W przypadku, o którym mowa w lit. c, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

  1. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści Informację na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=182929.

13. ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych poniżej:

  1. związane z wystąpieniem siły wyższej, przez którą Strony rozumieją: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, stany nadzwyczajne, stany zagrożenia epidemicznego, stany epidemii, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, drastyczne zmiany warunków ekonomicznych powodujące niemożność wykonania zamówienia na przedstawionych w ofercie warunkach – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy, w tym w zakresie zmiany sposobu realizacji zamówienia lub wydłużenia terminu wykonania Umowy /poszczególnych terminów wskazanych w Umowie.

W przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania ww. okoliczności. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedstawia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające wpływ okoliczności na realizację Umowy.

  1. w części dotyczącej zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy lub poszczególnych etapów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, udzielonych zgodnie z wytycznymi kwalifikowalności wydatków, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania prac objętych Umową lub przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszej Umowy.

W przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania ww. okoliczności. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedstawia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające wpływ okoliczności na realizację Umowy;

  1. w części dotyczącej zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac lub na skutek wystąpienia z jednej sytuacji określonej w pkt 1-2, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
  2. oznaczenia Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej;
  3. w części dotyczącej zmiany osoby/osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy:

Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany osoby/osób, na inną/e spełniającą/e warunki udziału w postepowaniu określone w zaproszeniu do składania ofert. Zmiana wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego;

  1. w przypadku wystąpienia konieczności sprostowania oczywistych omyłek pisarskich  i rachunkowych w treści niniejszej Umowy;
  2. w przypadku zmiany albo wejścia w życie nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego.
  3. zmiany innych postanowień Umowy – w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia Umowy pomimo zachowania należytej staranności, w tym w szczególności zmiany przepisów prawa, które uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w terminach i na zasadach pierwotnie w niej przewidzianych. W takim wypadku strony mogą zmienić takie elementy i postanowienia Umowy, na które wystąpienie przedmiotowych okoliczności miało wpływ w takim zakresie i w taki sposób, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.  W przypadku, gdy okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym będą miały wpływ na okres obowiązywania niniejszej Umowy lub terminy w niej przewidziane to w takim przypadku strony mogą przesunąć termin (okres) wykonania Umowy o okres równy okresowi przerw lub przestoju lub o okres potrzebny do zlikwidowania skutków wystąpienia przedmiotowych okoliczności, tak aby możliwa była realizacja niniejszej Umowy.

14. PUBLIKACJA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Informacja o postępowaniu została opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.ostrowmaz.pl/public/?id=182929. Zapytanie ofertowe zostało też skierowane również do Wykonawców w liczbie co najmniej 3.

15. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE

  1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść i warunki zaproszenia do składania ofert. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe, zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.
  2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przedstawia cenę wyższą, niż Zamawiający jest w stanie zapłacić. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
  3. Po przeprowadzeniu postępowania nastąpi podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, możliwe jest podpisanie umowy z Wykonawcą, którego oferta uzyskała kolejną najwyższą liczbę punktów.
  4. Wszystkie załączniki w wersji elektronicznej dostępne są na stronie www.bip.ostrowmaz.pl  w zakładce: Zamówienia Publiczne> Zamówienia do 130 000 zł netto.

16. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Michał Duda, Pan Krzysztof Grochowski tel. (29) 679-54-65.
  2. w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

17. INFORMACJA RODO I KLAUZULE PRAWNE:

Klauzula Informacyjna:

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

  1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
  2. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
  6. W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
    3. prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
    4. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
    5. prawo ograniczenia przetwarzania,
    6. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności: z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006, 2. rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 1011/2014 z dnia 22 września 2014 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy wykonawcze do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 w odniesieniu do wzorów służących do przekazywania Komisji określonych informacji oraz szczegółowe przepisy dotyczące wymiany informacji między beneficjentami a instytucjami zarządzającymi, certyfikującymi, audytowymi i pośredniczącymi;
  8. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  9. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

Klauzule prawne:

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Otrzymanie w toku postępowania oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać stronę BIP).
    3. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

ZAŁĄCZNIKI:

1. Zapytanie ofertowe (PDF) 250 kb

2. Załącznik nr 1: Formularz Ofertowy (DOC 75 kb, PDF 160 kb)

3. Załącznik nr 2-3: Wykaz Osób, Wykaz usług (DOC 67 kb, PDF 177 kb)

4. Załącznik nr 4: Wzór Umowy (PDF) 232 kb


Ostrów Mazowiecka, 07.06.2022r.

Odpowiedzi na zapytania Wykonawców

Odpowiedzi do pobrania

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2022-06-02)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2022-06-02 15:18:38)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2022-06-07 12:13:46)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki