Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka

Stanowisko ds. promocji miasta w Wydziale Rozwoju Gospodarczego

Zakres zadań na stanowisku

  1. Planowanie i prowadzenie działań promocyjnych w zakresie działalności Rady Miasta, Burmistrza, Urzędu oraz Miejskich jednostek organizacyjnych.
  2. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Urzędu.
  3. Przygotowywanie serwisów informacyjnych oraz informacji prasowych na temat bieżącej pracy Urzędu oraz Miejskich jednostek organizacyjnych.
  4. Redagowanie artykułów i notatek prasowych.
  5. Przedstawianie propozycji odpowiedzi, sprostowań lub wyjaśnień dotyczących publikacji prasowych związanych z działalnością Urzędu.
  6. Utrzymywanie bezpośrednich, bieżących kontaktów z redakcjami periodyków miejskich, rozgłośniami radiowymi, redakcjami telewizyjnymi i portalami internetowymi.
  7. Współpraca z kierownikami w celu propagowania działalności Urzędu.
  8. Merytoryczna obsługa stron internetowych Miasta, mediów społecznościowych oraz koordynowanie i umieszczanie na bieżąco wymaganych danych.
  9. Promocja Ostrowi Mazowieckiej w organizacjach i związkach jednostek samorządu terytorialnego, targach, przeglądach i w mediach lokalnych, regionalnych oraz ogólnopolskich.
  10. Wykonywanie czynności związanych z członkostwem Ostrowi Mazowieckiej w związkach jednostek samorządu terytorialnego.
  11. Współpraca z podmiotami gospodarczymi, działającymi na terenie Ostrowi Mazowieckiej, na warunkach i w trybie określonym przez Burmistrza poprzez wydawanie folderów, prospektów, zaproszeń, planów miasta i jego map.
  12. Prowadzenie dokumentacji fotograficznej najważniejszych wydarzeń kulturalnych miasta.
  13. Zapewnienie obsługi obchodów rocznic miejskich i narodowych, wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych oraz innych imprez promujących Miasto.
  14. Współpraca przy organizacji imprez mających na celu promocję Miasta oraz uczestnictwo w wydarzeniach lokalnej społeczności.

Wymagania niezbędne (formalne)

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Co najmniej roczny staż pracy.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku dziennikarstwa, komunikacji społecznej, marketingu, reklamy, Public Relations lub pokrewne.
  2. Podstawowa znajomość programów graficznych (np. Corel Draw, GIMP itp.).
  3. Dobra znajomość specyfiki działania mediów społecznościowych.
  4. Wiedza z zakresu public relations oraz komunikacji społecznej.
  5. Umiejętność redagowania informacji prasowych i tekstów promocyjnych.
  6. Umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń oraz ich katalogowania.
  7. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym – mile widziane potwierdzenie stosownym certyfikatem.
  8. Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz pracy w zespole.
  9. Prawo jazdy kat. B.
  10. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel, Power Point), Open Office, poczty elektronicznej.
  11. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa prasowego, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.

Warunki pracy na stanowisku

  1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.
  2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
  3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
  4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
  2. Kwestionariusz osobowy.(doc, pdf)
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
  4. Kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie z obecnego miejsca pracy - dla osób aktualnie zatrudnionych.
  5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
  6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
  7. Oświadczenia kandydata o:
    1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystania z pełni praw publicznych,
    2. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    4. nieposzlakowanej opinii,
    5. stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków.

Terminy i miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 14 grudnia 2022 r. do godziny 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji miasta”.

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Pozostałe informacje

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.

Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

 

Klauzula informacyjna

 W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

 

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
  • prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  • prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  • prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  2. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  3. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.


 

                                                                      Burmistrz Miasta

 

                                                                      Jerzy Bauer

 

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 30 listopada 2022 r.

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2022-11-30)
Udostępnił:
Brzostek Monika
(2022-12-01 14:23:00)
Ostatnio zmodyfikował:
Brzostek Monika
(2022-12-05 15:03:38)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki