Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka
Stanowisko ds. promocji miasta w Wydziale Rozwoju Gospodarczego
Zakres zadań na stanowisku
- Planowanie i prowadzenie działań promocyjnych w zakresie działalności Rady Miasta, Burmistrza, Urzędu oraz Miejskich jednostek organizacyjnych.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Urzędu.
- Przygotowywanie serwisów informacyjnych oraz informacji prasowych na temat bieżącej pracy Urzędu oraz Miejskich jednostek organizacyjnych.
- Redagowanie artykułów i notatek prasowych.
- Przedstawianie propozycji odpowiedzi, sprostowań lub wyjaśnień dotyczących publikacji prasowych związanych z działalnością Urzędu.
- Utrzymywanie bezpośrednich, bieżących kontaktów z redakcjami periodyków miejskich, rozgłośniami radiowymi, redakcjami telewizyjnymi i portalami internetowymi.
- Współpraca z kierownikami w celu propagowania działalności Urzędu.
- Merytoryczna obsługa stron internetowych Miasta, mediów społecznościowych oraz koordynowanie i umieszczanie na bieżąco wymaganych danych.
- Promocja Ostrowi Mazowieckiej w organizacjach i związkach jednostek samorządu terytorialnego, targach, przeglądach i w mediach lokalnych, regionalnych oraz ogólnopolskich.
- Wykonywanie czynności związanych z członkostwem Ostrowi Mazowieckiej w związkach jednostek samorządu terytorialnego.
- Współpraca z podmiotami gospodarczymi, działającymi na terenie Ostrowi Mazowieckiej, na warunkach i w trybie określonym przez Burmistrza poprzez wydawanie folderów, prospektów, zaproszeń, planów miasta i jego map.
- Prowadzenie dokumentacji fotograficznej najważniejszych wydarzeń kulturalnych miasta.
- Zapewnienie obsługi obchodów rocznic miejskich i narodowych, wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych oraz innych imprez promujących Miasto.
- Współpraca przy organizacji imprez mających na celu promocję Miasta oraz uczestnictwo w wydarzeniach lokalnej społeczności.
Wymagania niezbędne (formalne)
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej roczny staż pracy.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku dziennikarstwa, komunikacji społecznej, marketingu, reklamy, Public Relations lub pokrewne.
- Podstawowa znajomość programów graficznych (np. Corel Draw, GIMP itp.).
- Dobra znajomość specyfiki działania mediów społecznościowych.
- Wiedza z zakresu public relations oraz komunikacji społecznej.
- Umiejętność redagowania informacji prasowych i tekstów promocyjnych.
- Umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń oraz ich katalogowania.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym – mile widziane potwierdzenie stosownym certyfikatem.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel, Power Point), Open Office, poczty elektronicznej.
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, prawa prasowego, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
Warunki pracy na stanowisku
- Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 m-cy.
- Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
- Kwestionariusz osobowy.(doc, pdf)
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Kserokopie świadectw pracy; zaświadczenie z obecnego miejsca pracy - dla osób aktualnie zatrudnionych.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
- Oświadczenia kandydata o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- nieposzlakowanej opinii,
- stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków.
Terminy i miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 14 grudnia 2022 r. do godziny 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji miasta”.
W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.
Pozostałe informacje
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub listownie.
Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Klauzula informacyjna
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
- W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Burmistrz Miasta
Jerzy Bauer
Ostrów Mazowiecka, dnia 30 listopada 2022 r.