Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej |
|
Kogo dotyczy |
Osób, które chcą dopełnić obowiązku zameldowania się, a nie mogą uzyskać potwierdzenia przebywania od osoby dysponującej tytułem prawnym do lokalu. |
Wymagane dokumenty |
|
Formularze/wnioski do pobrania |
|
Opłaty |
10 zł – opłata skarbowa za wydanie decyzji. Opłaty skarbowej należy dokonać:
Opłata skarbowa podlega zwrotowi, w przypadku wydania decyzji umarzającej postępowanie. Zwrot opłaty skarbowej następuje na wniosek strony. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika). Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu. |
Jednostka/osoba odpowiedzialna |
Wydział USC, pracownik ds. ewidencji ludności i rejestracji stanu cywilnego. |
Miejsce składania dokumentów |
Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, parter - pok. nr 1 (kancelaria Urzędu) Godziny przyjęć: Poniedziałek – Piątek 8.00 – 16.00 |
Termin załatwienia sprawy |
|
Podstawa prawna |
|
Tryb odwoławczy |
Do Wojewody Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. |
Uwagi i dodatkowe informacje |
|