Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulicy Traugutta wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
I. Szczegółowy opis przedmiotu i zakres zamówienia:
1. W zakresie przedmiotu zamówienia należy opracować kompletną dokumentację projektową i kosztorysową ulicy: Traugutta (zgodnie z załączonym schematem, od działki 3036 do działki 2964), wraz z uzyskaniem decyzji ZRID (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej).
2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać:
- zaznaczenie granic pasa drogowego i projektowanie w tych granicach,
- zaprojektowanie jezdni,
- wszystkie wloty ulic,
- wykonanie geometrii ulicy zgodnie z postanowieniami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w Ostrowi Mazowieckiej.
- przebudowę infrastruktury technicznej tj.: zaprojektować rozwiązanie odprowadzenia wody deszczowej, przewidzieć regulację istniejących urządzeń podziemnych.
3. Dokumentacja powinna zawierać:
1) projekty budowlano – wykonawcze:
- branża drogowa- (6 egz.),
- branża sanitarna- (6 egz.).
2) projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu- 4 egz.,
3) kosztorysy ofertowe (na poszczególne branże) - 1 egz.,
4) kosztorysy inwestorskie (na poszczególne branże) - 1 egz.,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (na poszczególne branże) - 1 egz.,
6) informacje BiOZ – 2 egz.,
7) operat wodno prawny – 2 egz.
8) dokumentację geologiczną – 2 egz.
9) mapę do celów projektowych,
10) mapę ewidencyjną z oznaczeniem zakresu robót i wykaz właścicieli nieruchomości, z naniesioną (na czerwono) zajętością terenu pod projektowaną drogę,
11) wykonanie dokumentacji geodezyjnej w zakresie przygotowania do uregulowania stanu prawnego gruntów tj.: wydzielenia pasa drogowego, dokonania podziałów geodezyjnych (szacowana ilość podziałów działek ewidencyjnych–9 szt. Ilość działek do podziału może ulec zmianie i stanowi ryzyko podjęte przez wykonawcę), przeniesienie własności gruntów wraz z oszacowaniem wartości zajmowanych nieruchomości pod inwestycję drogową,
12) uwzględnienie wycinki drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów drogi lub ich zabezpieczenie,
13) wymagane opinie, ekspertyzy, uzgodnienia właściwych organów, pozwolenia wodno-prawne i inne niezbędne opracowania wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych ZRID (zezwolenia na realizację inwestycji drogowej).
4. Zamawiający wymaga żeby:
- dokumentacja była sporządzona i przekazana w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD - część opisowa, rysunki w formacje PDF, kosztorysy w formie edytowalnej,
- dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy była zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
- Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowiły integralną część przedmiotu odbioru,
5. Obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projekcie umowy (Załącznik nr 3).
Uwaga!
Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym proponowany przedmiot zamówienia w zakresie przebiegu ulicy, konstrukcji nawierzchni, zakresu projektowania koniecznych sieci i przyłączy oraz przebudowy ewentualnych kolizji.
Kosztorysy inwestorskie należy opracować w oparciu o:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
Dokumentacją projektową oraz kosztorysy nakładcze należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 1129).
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować w oparciu o Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
II. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
Zamawiający wymaga dysponowania projektantami branży drogowej, sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j.: Dz.U.z 2013, poz.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278 z późn. zm) wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty.
III. Termin wykonania zamówienia: 24.08.2015r.
IV. Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
V. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
VI. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzające spełnienie warunku dysponowania projektantami branży drogowej, sanitarnej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulicy Traugutta”.
(Prosimy nie zamieszczać na kopercie nazwy i adresu Wykonawcy).
Oferty należy składać do dnia 10.03.2015r. do godz. 11.00.
VII. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2015r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
VIII. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pan Paweł Mieczkowski, tel. (29)679-54-61
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1. Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym (PDF)
2 .Formularz Oferty (DOC, PDF)
4. Wzór Umowy (PDF)
5. Szkic z lokalizacją proponowanej budowy (JPG)