Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8
Miasto Ostrów Mazowiecka, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonywanie sukcesywnych dostaw tonerów i tuszy do drukarek, faksów oraz kserokopiarek dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych dostaw tonerów i tuszy do drukarek, faksów oraz kserokopiarek dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, NIP 759-162-50-88, (budynek Ratusza Miejskiego) oraz miejskich jednostek organizacyjnych:
1) Miejski Zakład Obsługi Jednostek Oświatowych, ul. 3 Maja 66, (budynek Ratusza Miejskiego), 07-300 Ostrów Mazowiecka NIP 759-102-42-71;
2) Miejskie Przedszkole Nr 1, ul. Batorego 16, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-163-75-42;
3) Miejskie Przedszkole Nr 2, ul. Zwycięstwa 2,07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-163-75-13;
4) Miejskie Przedszkole Nr 3, ul. A. Krajowej 2, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-163-75-36;
5) Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Partyzantów 39, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-152-05-67;
6) Gimnazjum Publiczne Nr 1, ul. Partyzantów 39, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-152-05-15;
7) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Widnichowska 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-152-04-78;
8) Gimnazjum Publiczne Nr 3 ul. Widnichowska 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-152-05-38;
9) Zespół Szkół Publicznych Nr 1, ul. Gr. Roweckiego 6, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-169-30-90;
10) Zespół Szkół Publicznych Nr 2, ul. Szk. Podchorążych Piechoty 1, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-168-98-52;
11) Miejski Dom Kultury, ul. 3 Maja 50, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-120-46-71;
12) Miejska Biblioteka Publiczna, ul. 11 Listopada 8, 07-300 Ostrów Mazowiecka NIP 759-10-79-007;
13) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-12-68-234;
14) Środowiskowy Dom Samopomocy Typu "A i B", ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-174-03-23;
15) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. H. Trębickiego 10, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-14-77-110;
16) Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o, ul. B. Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-14-75-720;
17) Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. H. Trębickiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-133-24-17;
18) Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Kościuszki 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, NIP 759-160-90-43.
- Ilości oraz rodzaje tonerów i tuszy dla Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka oraz miejskich jednostek organizacyjnych określa formularz cenowy - załącznik nr 2 do zapytania.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (z wyłączeniem pozycji wskazanych w formularzu cenowym - załącznik nr 2). Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe jak produkt określony w załączniku do zapytania. W ofertach równoważnych należy wskazać producenta i nazwę oferowanych produktów oraz ich parametry.
- Ilości wykazane w załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zapotrzebowanie na tonery i tusze w okresie od marca 2015 do 31 grudnia 2015 roku. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżącego zapotrzebowania Miasta Ostrów Mazowiecka/miejskich jednostek organizacyjnych. Wykonawca zapewni dostawę tonerów i tuszy, zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Wykonawca zobowiąże się dostarczać towar do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka/miejskiej jednostki organizacyjnej na własny koszt, w godzinach pracy Urzędu Miasta/miejskiej jednostki organizacyjnej, w terminie uzgodnionym telefonicznie z wyznaczonym pracownikiem Urzędu Miasta/jednostki.
- Wszystkie jednostkowe ceny wskazane przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ujęty w zapytaniu ofertowym i nie będą podlegały podwyższeniu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostaw wynikających z rzeczywistych aktualnych potrzeb Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka/miejskich jednostek organizacyjnych z zachowaniem cen podanych w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zamówienie towarów w ilościach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Dostarczone tonery i tusze muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, dobrej jakości i wolny od wad technicznych i prawnych.
- Wykonawca udzieli 12-miesiecznej gwarancji, liczonej od daty dostawy i zobowiąże się do dostarczenia sprawnych, fabrycznie nowych tonerów i tuszy w czasie 6 godzin roboczych liczonych od chwili otrzymania zgłoszenia o wadliwych i niesprawnych tonerach i tuszach.
- W przypadku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek, które spowodują uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego sprzętu.
- Wykonawca zobowiąże się do nieodpłatnego odbioru zużytych wkładów tuszy i tonerów.
- Zaoferowana przez Wykonawcę cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
- Płatność za każde zrealizowane zamówienie Miasta Ostrów Mazowiecka/miejskiej jednostki organizacyjnej nastąpi osobno przelewem, w terminie 21 dni po dostarczeniu towaru zgodnego z wymaganiami oraz prawidłowo sporządzonej faktury (wystawionej na Miasto Ostrów Mazowiecka/miejską jednostkę organizacyjną).
- Wybrany Wykonawca zawrze osobne umowy z Miastem Ostrów Mazowiecka oraz każdą miejską jednostką organizacyjną. Wzór umowy określa załącznik nr 3 do zapytania.
II. Termin wykonania zamówienia: Od marca 2015r. do dnia 31 grudnia 2015 roku.
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę na zrealizowanie zamówienia należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć: Formularz cenowy - załącznik nr 2.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na dostawę tonerów i tuszy”. (Prosimy nie zamieszczać na kopercie nazwy i adresu Wykonawcy).
Oferty składa się w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) do dnia 13.03.2015r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.03.2015r. o godz. 11.15, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Zamawiającym:
Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki
1. Ogłoszenie (PDF)
2. Formularz Oferty (DOC, PDF)
3. Formularz Cenowy (DOC, PDF)
4. Wzór Umowy (PDF)
Ostrów Mazowiecka, dnia 11.03.2015r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI ZAŁĄCZNIKA
Informujemy, iż w treści załącznika nr 2 (Formularz Cenowy) dokonano następujących zmian:
1) W pakiecie nr 8 (Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Widnichowska 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka), w pozycjach nr 1, 5, 9 oraz 10 doprecyzowano modele urządzeń,
2) W pakiecie nr 15 (Środowiskowy Dom Samopomocy Typu "A i B", ul. K.Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka), w pozycji nr 4 Zamawiający sprostował typ urządzenia (jest: HP Laser Jet Pro MEPM225 dn, a powinno być: HP LaserJet Pro MFP M 225 dn).
Pozostała treść pozostaje bez zmian.
Zamawiający załącza poniżej poprawiony Załącznik nr 2 (DOC, PDF)