ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 1
im. Papieża Jana Pawła II
07-300 Ostrów Mazowiecka
ul. Stefana Grota Roweckiego 6
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 im. Papieża Jana Pawła II w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Wykonanie remontu małej sali gimnastycznej wraz z wymianą instalacji elektrycznej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu małej sali gimnastycznej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w ZSP 1 im. Papieża Jana Pawła II w Ostrowi Mazowieckiej.
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu, przedmiarze robót oraz wzorze umowy.
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Wszelkie informacje kosztorysowo-ilościowe mają charakter szacunkowy i orientacyjny. Wykonawca ma obowiązek samemu określić szczegółowy zakres oraz ilość robót i dostaw koniecznych do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia i na tej podstawie obliczyć cenę.
- Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy.
- Warunki płatności: przelew 21 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie prace polegające na Wykonaniu remontu wraz z wymianą instalacji elektrycznej. (Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty).
- Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów np. referencji (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 2 prac polegających na wykonaniu remontu wraz z wymianą instalacji elektrycznej.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: „Oferta na Wykonanie remontu małej sali gimnastycznej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w ZSP 1 im. Papieża Jana Pawła II w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 26.06.2015r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 26.06.2015r.o godz. 11.15, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek – Dyrektor ZSP 1, tel (29) 745-33-32, e-mail: zsp1ostrow@gmail.com;
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Przedmiar robót PDF
4) Wzór Umowy PDF