Zespół Szkół Publicznych Nr 2
im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej
ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zakup i dostawę oleju opałowego na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości (około 25 000 litrów rocznie) na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 (o parametrach spełniających normy PN-C-96024:2011).
- Ilość wykazana w ust.1 stanowi szacunkowe zapotrzebowanie na olej opałowy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2016 roku. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego (jednorazowe zamówienie około 5 000 litrów).
- Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie ze zgłaszanymi potrzebami w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego od dnia przekazania zamówienia drogą telefoniczną.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia:
Należy wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej trzech dostaw oleju opałowego na kwotę 30.000,00zł (łącznie) oraz przedstawić dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi.
- Wykonawca musi dysponować środkiem transportu spełniającym wymogi techniczne do przewozu paliw ciekłych, wyposażony w system pomiarowy (legalizowany licznik przepływowy), umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiornika (znajdującego się w kotłowni budynku szkoły). Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika.
- Podstawą skalkulowania ceny 1 litra oleju opałowego lekkiego stanowi cena bazowa (Decyzja cenowa producenta), obowiązująca w dniu 01.08.2015r. u danego producenta paliw, która będzie powiększona o marżę Wykonawcy i należny podatek VAT. Cena za olej opałowy ma uwzględniać koszty transportu i zatankowania do zbiornika. Wskazana przez Wykonawcę wartość marży do ceny producenta, zostanie ustalona na okres ujęty w Zapytaniu Ofertowym i nie będzie podlegała zmianie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
- Płatność nastąpi przelewem, osobno za każde zrealizowane zamówienie w terminie 14 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
Do formularza oferty należy załączyć:
- Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia. – załącznik nr 3.
- Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2 wraz z załączeniem dokumentów (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Kserokopia aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi (poświadczona za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy):
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie opatrzonej napisem: „Oferta na zakup i dostawę oleju opałowego na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 08.10.2015r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2015r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Pasztaleniec – Dyrektor ZSP2, Pani Maria Snopczyńska - Kacperczyk – Sekretarz Szkoły, tel. (29) 745-44-12,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
2) Formularz Oferty (DOC, PDF)
4) Wzór Umowy PDF