Zespół Szkół Publicznych nr 1
im. Papieża Jana Pawła II
ul. Stefana Grota Roweckiego 6
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych nr 1 im. Papieża Jana Pawła II w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zakup i dostawę kserokopiarki wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji.
I. Zakres przedmiotu zamówienia:
- Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę, instalację i uruchomienie fabrycznie nowej i nieużywanej kserokopiarki typu KONICA MINOLTA BIZHUB 227, duplex, toner startowy na 28 000 stron. Szczegółowe parametry urządzenia:
- Prędkość druku - do 22 stron A4 / min.
- Pojemność papieru - standard: 1,100 arkuszy, max. 3600 arkuszy
- Rozmiary papieru - A5-A3, formaty niestandardowe, banner
- Pamięć - standardowa: 2 GB (max: 4 GB)
- Interfejsy - 10/100/1000 Base-T Ethernet, USB 2.0 - opcjonalnie WiFi
- Moc - mniej niż 1,5 kW
- Wymiary (szer. x głęb. x wys.) - 585 x 660 x 735 mm
- Waga - 56,5 kg
- Kopiowanie A4 w czerni i bieli: do 22 stron / min.
- Pierwsza kopia: 6.1 sekundy
- Czas nagrzewania: 20 sekund
- Rozdzielczość kopiowania: max. 600 x 600 dpi
- Odcienie szarości: do 256 poziomów szarości
- Oryginalny rozmiar: A5-A3
- Powiększenie: 25-400% w 0,1 - kroki%, auto-zoom
- Funkcje kopiowania: tworzenie broszur, rozdział, dodawanie okładek i separator kartek, kopia testowej (druk i ekran podglądu), cyfrowe funkcje przetwarzania, zapisać ustawienia, tryb plakatu, powtarzanie obrazu, kopia dowodu osobistego (z przodu po jednej stronie),
2) wniesienie we wskazane miejsce, zainstalowanie, podłączenie i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, (Zespół Szkół Publicznych nr 1 im. Papieża Jana Pawła II, ul. Stefana Grota Roweckiego 6, 07-300 Ostrów Mazowiecka),
3) dostarczenie w ramach wynagrodzenia za urządzenie materiałów eksploatacyjnych wymaganych do pierwszego uruchomienia,
4) dostarczenie wraz z Urządzeniem w szczególności:- instrukcji obsługi (sporządzoną w języku polskim, jeżeli dokument będzie sporządzony w innym języku niż polski, należy do tego dokumentu dołączyć tłumaczenie); - kart gwarancyjnych.
5) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia.
6) bezpłatną obsługę serwisową w/w urządzenia w okresie gwarancji obejmującą:
a) Dostawę i wymianę części zużywających się w okresach gwarancji z częstotliwością zalecaną przez producenta.
b) Wykonywanie w okresach gwarancji dostaw i wymian materiałów eksploatacyjnych (np. bęben, developer) z częstotliwością zalecaną przez producenta (Nie dotyczy tonerów).
c) Wykonywanie przeglądów konserwacyjnych z częstotliwością zalecaną przez producenta.
Dostarczane materiały eksploatacyjne i części zużywające się muszą być produktami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nie przeterminowanymi, nie używanymi i nie pochodzącymi z odzysku.
8) Udzielenie gwarancji i rękojmi: minimum 36 miesięcy (zgodnie ze wzorem umowy).
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu.
- W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanego urządzenia.
- Wykonawca winien:
1) posiadać aktualny certyfikat producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniający do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanych urządzeń
2) złożyć oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał, wiedzę oraz doświadczenie do wykonywania serwisu oferowanych urządzeń.
- Zaoferowana cena ma uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia w tym: 1) koszty transportu i dojazdów do siedziby Zamawiającego; 2) koszty dostaw i wymiany części zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych (np. bęben, developer - Nie dotyczy tonerów) z częstotliwością zalecaną przez producenta; 3) koszty związane z wykonywaniem przeglądów konserwacyjnych z częstotliwością zalecaną przez producenta.
- Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Termin wykonania zamówienia:
10 dni od daty zawarcia umowy (w zakresie dostawy, instalacji i uruchomienia kopiarki oraz przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi i eksploatacji).
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena=100%
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) do Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pok. nr 1 - Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do oferty należy dołączyć:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2),
- Foldery (prospekty) lub inne podobne dokumenty zawierające nazwę i specyfikację techniczną (opis) oferowanego urządzenia,
- Poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniający do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanego urządzenia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę kserokopiarki wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji”.
Oferty należy składać do dnia 09.11.2015r. 13.11.2015r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, (pok. nr 103) w dniu 09.11.2015r. 13.11.2015r. o godz. 11.20.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek – Dyrektor Szkoły, tel. (29) 74-533-32,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski tel.(29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Zaprszenie do składania ofert PDF
Nr 1-3: Formularz Oferty, Oświadczenie, Wzór Umowy (DOC, PDF)
Ostrów Mazowiecka, dnia 30.10.2015r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW ORAZ POWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA
Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, iż w dniach 29-30.10.2015r. Zamawiający otrzymał zapytania do treści ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: zakup i dostawę kserokopiarki typu KONICA MINOLTA BIZHUB 227 wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji:
1. W specyfikacji wymagają Państwo gwarancji z wymianą części według zaleceń producenta. Czy ewentualnie mogą Państwo jeszcze określić średnią ilość wydruków w skali miesiąca?
Odpowiedź Zamawiającego: średnia ilość wydruków w skali miesiąca wynosi 6286 stron.
2. Czy urządzenie BIZHUB 227 powinno zawierać dodatkowe opcje?
Odpowiedź: urządzenie powinno zawierać dodatkowe opcje:
- Dwuprzebiegowy automatyczny podajnik dokumentów o pojemności 100 arkuszy A6-A3;
- Szafka producenta pod urządzenie z miejscem na przechowywanie np. papieru.
Treść ogłoszenia ulega zmienia zgodnie z ww. odpowiedziami.
Informujemy ponadto, iż w treści ogłoszenia o zamówieniu dokonano następujących zmian:
- w sekcji nr VI i V zmieniono daty składania i otwarcia ofert:
Jest: "04.11.2015r.", a powinno być: "09.11.2015r.".
Ostrów Mazowiecka, dnia 04.11.2015r.
POWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA
Szanowni Państwo!
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 04.11.2015r. Zamawiający dokonał zmian w treści ogłoszenia o zamówieniu:
1) w sekcji nr I:
- w ust. 1 pkt 6) doprecyzowano, iż zakres zamówienia obejmuje bezpłatną obsługę serwisową urządzenia w okresie gwarancji;
- w ust. 5. doprecyzowano jakie koszty muszą być wliczone w cenę wykonania zamówienia.
2) w sekcji nr IV i V:
zmieniono daty składania i otwarcia ofert: Jest: "09.11.2015r.", a powinno być: "13.11.2015r.".
3) Zmianie uległa również treść § 4 ust. 6 i 7 Wzoru umowy.