Miasto Ostrów Mazowiecka

3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) – zgodnie z  art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do przedstawienia ofert na Wyceny nieruchomości na terenie miasta Ostrów Mazowiecka.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wycena nieruchomości na terenie miasta Ostrów Mazowiecka. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

Część nr 1

  1. Wycena nieruchomości na terenie miasta Ostrów Mazowiecka w celu: naliczenia opłaty adiacenckiej związanej z podziałem geodezyjnym przeprowadzonym w procesie indywidualnego podziału geodezyjnego- ok. 40 szt. działek.
  2. Pożądany termin realizacji zamówienia: 14 dni od zgłoszenia telefonicznego.
  3. Umowa zostanie zawarta na okres od jej podpisania do 31.12.2016 r.

Część nr 2

  1. Wycena nieruchomości na terenie miasta Ostrów Mazowiecka w celu: naliczenia opłaty planistycznej  - ok. 10 działek.
  2. Pożądany termin realizacji zamówienia: 14 dni od zgłoszenia telefonicznego
  3. Umowa zostanie zawarta na okres od jej podpisania do 31.12.2016 r.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy wykonania operatów szacunkowych zostanie określony przez Zamawiającego.

3. Przed dokonaniem oględzin w terenie Wykonawca powinien dokonać analizy dokumentacji zgromadzonej w przedmiotowej sprawie.

4.   W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:

  1. udziału w oględzinach nieruchomości w wyznaczonym przez organ terminie,
  2. udzielenia ewentualnych wyjaśnień dotyczących sporządzonej wyceny  w terminie 7 dni od dnia odbioru korespondencji w tej sprawie,
  3. umieszczenia w operatach szacunkowych protokołu z oględzin oraz pełnej dokumentacji zdjęciowej wycenianej nieruchomości,
  4. sporządzania operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach,
  5. potwierdzenia aktualności operatów szacunkowych zgodnie z art. 156 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późń. zm.),
  6. udziału w rozprawie administracyjnej z udziałem stron i ewentualnych dalszych rozprawach, w terminach wyznaczonych przez organ,

5.   Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z:

  • ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 z późn. zm.),
  • rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.),
  • innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie,

6. Wykonawca ponosi wszystkie koszty wykonania prac przygotowawczych oraz koszty uzyskania wszelkich uzgodnień i dokumentów niezbędnych do przedstawienia w operatach szacunkowych.

7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych

8.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

9. Zmniejszenie ilości operatów szacunkowych nie stanowi podstawy do zmiany umowy i nie skutkuje żadnymi sankcjami wobec Zamawiającego.

10. Zaproponowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.

11. Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

II. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania wyceny nieruchomości;

2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie: Należy wykazać się wykonaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 5 sztuk operatów w celu: naliczenia opłaty adiacenckiej związanej z podziałem (dot. cz.I) lub opłaty planistycznej (dot. cz.II) i załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie.

III. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.

IV. Przygotowanie oferty:

Ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.

Do formularza należy dołączyć:

  1. Kserokopia dokumentu (poświadczona własnoręcznym  podpisem Wykonawcy za zgodność z oryginałem) o posiadaniu uprawnień do wykonywania wyceny nieruchomości (niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie).
  1. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na Wycenę nieruchomości na terenie miasta Ostrów Mazowiecka części nr  ……”.

Oferty należy składać do dnia 31.08.2016r. do godz. 11.00.

V. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2016r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.

VI. Kontakt z Zamawiającym:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Mieczysław Rejniak, tel. (29)679-54-32,
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Załączniki:

  1. Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
  2. Formularz oferty (DOC, PDF)
  3. Wykaz usług (DOC, PDF)
  4. Opis przedmiotu zamówienia i Wzory umów (ZIP)

 

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2016-08-23)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2016-08-23 12:45:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2016-08-23 12:57:14)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki