Zespół Szkół Publicznych Nr 1
im. Papieża Jana Pawła II
ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 6
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Remont holu i zaplecza piwnicy w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: Remont holu i zaplecza piwnicy w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej.
- Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonym przedmiarze (zał. nr 3).
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu, przedmiarze robót oraz wzorze umowy.
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Informacje kosztorysowo-ilościowe mają charakter szacunkowy i orientacyjny. Wykonawca ma obowiązek samemu określić szczegółowy zakres oraz ilość robót i dostaw koniecznych do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia i na tej podstawie obliczyć cenę. Materiały zakupuje i dostarcza Wykonawca, materiały rozbiórkowe należy wywieźć na wysypisko na koszt Wykonawcy.
- Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2017r. do 01.08.2017r.
- Warunki płatności: przelew 21 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwie prace polegające na: Wykonaniu remontu tożsamego z przedmiotem zamówienia. (Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty).
- Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania prac związanych z instalacją sanitarną (wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia- roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne).
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) do Zespołu Szkół Publicznych Nr 1, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 6, 07-300 Ostrów Mazowiecka (sekretariat szkoły ) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów np. referencji (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 2 prac polegających na wykonaniu remontu tożsamego z przedmiotem zamówienia.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zespół Szkół Publicznych Nr 1 i opatrzonej napisem: „Remont holu i zaplecza piwnicy w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 30.05.2017r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zespół Szkół Publicznych Nr 1, im. Papieża Jana Pawła II ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 6, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 30.05.2017r.o godz. 11.20 (sekretariat szkoły) .
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek – Dyrektor ZSP1, tel. (29) 745-33-32,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 745-28-34, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
2) Wykaz Usług
4) Wzór Umowy