ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 2
im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej
07-300 Ostrów Mazowiecka
ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164) - art. 4 pkt 8
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na Wykonanie robót remontowych: sal lekcyjnych nr 2, 3, 4 Zespołu Szkół Publicznych nr 2 im. 18. Pułku Artylerii Lekkiej w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe w zakresie malowania ścian i wymiany posadzki w salach nr 2, 3, 4 w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 2.
- W zakresie zamówienia znajdują się w szczególności: roboty rozbiórkowe, montażowe, przygotowawcze i malarskie. Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonym przedmiarze (zał. nr 3).
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu, przedmiarze robót oraz wzorze umowy.
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu i dostawy, koszty pracy sprzętu, koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Materiały rozbiórkowe należy wywieźć na wysypisko na koszt Wykonawcy.
- Termin realizacji zamówienia: do 18.08.2017r.
- Warunki płatności: przelew 21 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca powinien posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował należycie co najmniej 2 prace tożsame z przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń. (Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku Wykonawca załączy do oferty).
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) w Zespole Szkół Publicznych n 2 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka (sekretariat szkoły) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów np. referencji (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających należyte wykonanie co najmniej 2 prac tożsamych z przedmiotem zamówienia, polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zespół Szkół Publicznych nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej i opatrzonej napisem: „Oferta na Wykonanie robót remontowych: sal lekcyjnych nr 2, 3, 4 Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej”.
Oferty należy składać do dnia 20.06.2017r. do godz. 11.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół Publicznych nr 2, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka dniu 20.06.2017r.o godz. 11.20, sekretariat szkoły.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pan Piotr Siwek – Dyrektor ZSP2, Pani Maria Snopczyńska - Kacperczyk – Sekretarz Szkoły, tel. (29) 745-44-12,
- w zakresie formalnym: Pan Piotr Siwek – Dyrektor ZSP2, tel. (29) 745-44-12, email: sp4dyrektor@wp.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1) Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
3) Wykaz Prac
5) Wzór Umowy