Miasto Ostrów Mazowiecka

ul. 3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej na przebudowę, remont i modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. 11 Listopada 8 w Ostrowi Mazowieckiej (nr ew. dz. 1678/2) wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji - pozwolenia na budowę.

I. Szczegółowy opis przedmiotu i zakres zamówienia:

1. W zakresie przedmiotu zamówienia należy Opracować kompletą dokumentację projektową i kosztorysową na przebudowę, remont i modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. 11 Listopada 8 w Ostrowi Mazowieckiej (nr ew. dz. 1678/2) wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji - pozwolenia na budowę.

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać uwzględniając następujące prace i wskazówki:

  • przeprowadzenie remontu budynku bez jego rozbiórki,
  • modernizacja – dostosowanie do aktualnych potrzeb jednostki przy zachowaniu walorów zabytkowych obiektu,
  • maksymalne zachowanie substancji zabytkowej obiektu przy projektowaniu układu funkcjonalnego wnętrza,
  • przeprowadzenie gruntownego remontu drewnianej więźby dachowej i stropów (W projekcie winny zostać oznaczone elementy konstrukcji drewnianej do wymiany i naprawy),
  • wymiana pokrycia dachowego,
  • wykonanie spoinowania i ewentualnego wzmocnienia fragmentów ścian  murowanych,
  • rekonstrukcja oryginalnych drzwi, obróbek  drzwi, podziałów nadświetla w elewacji frontowej,
  • remont i częściowa wymianą podłóg,
  • remont schodów,
  • odtworzenie pierwotnych podziałów stolarki okiennej z wykonaniem skrzydeł otwieranych umożliwiających wietrzenie,
  • założenie rynien i rur spustowych,
  • sprawdzenie i ewentualną zmiana kanalizacji sanitarnej,
  • wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz sprawdzenie istniejącego przyłącza,
  • wykonanie instalacji teletechnicznej i nagłośnieniowej,
  • wykonanie instalacji odgromowej,
  • wykonanie instalacji alarmowej p-poż, oraz antywłamaniowej,
  • wykonanie nowej inwentaryzacji budynku,
  • wykonanie ekspertyzy technicznej mającej na celu ocenę stanu budynku na podstawie badań i wyliczeń wytrzymałości jego fundamentów, ścian, stropów i innych elementów konstrukcji, elewacji oraz dachu,
  •  wykonanie audytu energetycznego budynku.

3. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi ok. 507 m2, powierzchnia zabudowy wynosi ok. 294 m2, a kubatura: 2650m3.

4. W 1982 roku budynek Biblioteki został wyremontowany. W 1987 roku dokonano oceny stanu technicznego budynku (załącznik nr 2 do zapytania). Zamawiający załącza dokumentację fotograficzną stanu istniejącego (załącznik nr 3 do zapytania). Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu weryfikacji zakresu zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej.

5. Dokumentacja powinna zawierać:

  • projekt budowlano-wykonawczy – w ilości 6 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j.: Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.);
  • kosztorys inwestorski – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 Nr 130, poz. 1389);
  • przedmiar robót – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);
  • szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129);
  • informację BiOZ - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału,
  • mapę do celów projektowych,
  • wymagane opinie, ekspertyzy, uzgodnienia właściwych organów, pozwolenia i inne niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych oraz warunki techniczne wymagane dla przedmiotu umowy wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
  • inwentaryzację budowlaną wraz z opisem technicznym obiektu (przy uwzględnieniu, iż obiekt wpisany jest do rejestru zabytków) - w ilości 1 kompletnego egzemplarza w formie papierowego oryginału,
  • ekspertyzę techniczną - w ilości 1 kompletnego egzemplarza w formie papierowego oryginału,
  • audyt energetyczny - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału,
  • inne opracowania niezbędne do uzyskania rezultatu umowy,
  • wersję elektroniczną ww. dokumentacji: część opisowa i rysunki oraz ekspertyza w formacie PDF, inwentaryzacja w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej (dwg. lub dxf), audyt energetyczny, kosztorysy i przedmiary w formacie PDF oraz w formie edytowalnej – 1 egzemplarz.

6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

7. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowią integralną część przedmiotu odbioru.

8. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

9. Obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo we wzorze umowy (Załącznik nr 4).

Uwaga!

Przed rozpoczęciem prac projektowych (nie później niż 4 tygodnie od daty zawarcia umowy) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia projekt koncepcji

II. Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:

Zamawiający wymaga dysponowania projektantami branży architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej oraz elektroenergetycznej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332). oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278 ze zm.) wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego oraz osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania audytów energetycznych.

Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65).

 

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedstawi kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzające spełnienie warunku dysponowania projektantami branży architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej oraz elektroenergetycznej, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego oraz osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania audytów energetycznych.

III. Termin wykonania zamówienia: 20.12.2017r., z zastrzeżeniem, iż do dnia 29.11.2017r. należy wykonać i przekazać Zamawiającemu: projekt budowlany, inwentaryzację, ekspertyzę budowlaną, audyt energetyczny oraz kosztorys inwestorski.

IV. Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

V. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.

VI. Przygotowanie i złożenie oferty:

Ofertę należy w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej na przebudowę, remont i modernizację budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji - pozwolenia na budowę”

Oferty należy składać do dnia 16.08.2017r. do godz. 11.00.

VII. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.08.2017r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.

VIII. Kontakt z Wykonawcą:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka tel. (29) 679-54-61
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejsza stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem  i dostarczeniem oferty.

Załączniki:

1. Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF

2. Formularz ofertowy (DOC, PDF)

3. Ocena stanu technicznego ZIP

4. Dokumentacja Fotograficzna ZIP

5. Wzór Umowy PDF

6. Mapa i Zaświadczenie ZIP

Wytworzył:
Zbigniew Chrupek
(2017-08-03)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2017-08-04 11:01:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2017-08-04 11:08:58)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki