Szkoła Podstawowa nr 2 im. Papieża Jana Pawła II

ul. Stefana Grota Roweckiego 6,

07-300 Ostrów Mazowiecka,

reprezentowany przez Panią Dorotę Brzostek – Dyrektora Szkoły.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do złożenia oferty na „Transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej na zajęcia odbywające się w MOSiR Ostrów Mazowiecka”.

I. Tryb postępowania:

Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 30.000 euro (w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) i realizowane są w oparciu o art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Stefana Grota Roweckiego 6 tel. (29) 745-33-32,

-polegający na: dowiezieniu i odwiezieniu uczniów pojazdem na basen lub/i halę sportową MOSIR w Ostrowi Mazowieckiej (ul. Trębickiego), zapewniając bezpieczeństwo, bezawaryjność, punktualność  oraz odpowiedni standard przewozów  według harmonogramu:

Środa:

I kurs – godzina dowożenia 800 - godzina odwożenia 935

II kurs – godzina dowożenia 945 - godzina odwożenia 1130

III kurs – godzina dowożenia 945 - godzina odwożenia 1130

IV kurs – godzina dowożenia 1140 - godzina odwożenia 1320

V kurs – godzina dowożenia 1140 - godzina odwożenia 1320

VI kurs – godzina dowożenia 1335 - godzina odwożenia 1420

VII kurs – godzina dowożenia 1335 - godzina odwożenia 1420

2. W przypadku zmian harmonogramu w trakcie semestru Dyrektor placówki telefonicznie powiadomią Wykonawcę najpóźniej na jeden dzień przed planowanym przejazdem.

3. Warunki realizacji zamówienia:

  1. przestrzeganie regularności i punktualności przewozu zgodnie z harmonogramem,
  2. utrzymanie czystości pojazdu, sprawności oraz oznakowania zgodnie z obowiązującymi normami.
  3. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z ruchu pojazdów i przewozu pasażerów, przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
  4. spełnienie stosownych warunków dopuszczających Wykonawcę do realizacji usługi - przewozu osób,
  5. zapewnienie rezerwowego pojazdu w przypadku awarii używanego pojazdu. Pojazd rezerwowy nie może odbiegać funkcjonalnością i liczbą miejsc od pojazdu użytkowanego do przewozu uczniów.
  6. zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego kierowcy pojazdu z przedstawicielami placówek.
  7. Podstawą zapłaty za usługi przewozu uczniów będą prawidłowo wystawione przez Wykonawcę faktury wraz z wykazami zrealizowanych przejazdów, potwierdzonymi przez opiekunów uczniów.
  8. Należności za wykonane usługi będą płatne w terminie 14 dni od daty złożenia faktur
  9. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów i ich opiekunów.

III. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 13 września 2017r. - 13 czerwca 2018r.

 

IV. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do siedziby Szkoły Podstawowej nr 2, ul. gen. Stefana Grota Roweckiego 6, 07-300 Ostrów Mazowiecka  - Sekretariat/ pokój nr 20).

Oferta składana pisemnie powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej na zajęcia odbywające się w MOSiR Ostrów Mazowiecka”.

V. Termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 01.09.2017r. do godz. 10.00

VI. Termin zapoznania się z treścią ofert:

Zapoznanie z treścią ofert odbędzie się dnia 01.09.2017r. o godz. 10.20  w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 2, ul. gen. Stefana Grota Roweckiego 6, 07-300 Ostrów Mazowiecka  - Sekretariat/ pokój nr 20

VII. Kryteria oceny oferty:

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną .

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny:

W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto za realizację kursu pojedynczego/za cały dzień/ szkoła - MOSiR- szkoła / i podwójnego /szkoła – MOSiR – szkoła – MOSiR- szkoła/ .

W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu istotnych oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

IX. Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy:

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę.

X. Osoby upoważniona do kontaktów:

  1. Pani Dorota Brzostek: Dyrektor ZSP1 tel. (29) 745-33-32,

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem  i dostarczeniem oferty.

Załączniki:

1. Formularz oferty

2. Wzór umowy

 

Wytworzył:
Dorota Brzostek
(2017-08-24)
Udostępnił:
Duda Michał
(2017-08-25 08:27:31)
Ostatnio zmodyfikował:
Duda Michał
(2017-08-25 08:32:52)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki