Szkoła Podstawowa nr 4 im. 18 Pułku Artylerii Lekkiej

ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1,

07-310 Ostrów Mazowiecka,

reprezentowany przez Pana Piotra Siwka – Dyrektora Szkoły.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do złożenia oferty na „Transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej na zajęcia odbywające się w MOSiR Ostrów Mazowiecka”.

I. Tryb postępowania:

Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 30.000 euro (w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) i realizowane są w oparciu o art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, tel. (29) 74544 – 12, -polegający na: dowiezieniu i odwiezieniu uczniów pojazdem na basen lub/i halę sportową MOSIR w Ostrowi Mazowieckiej (ul. Trębickiego), zapewniając bezpieczeństwo, bezawaryjność, punktualność  oraz odpowiedni standard przewozów według harmonogramu:

Środa:

I kurs – godzina dowożenia 1520 - godzina odwożenia 1700

Czwartek:

I kurs – godzina dowożenia 750 - godzina odwożenia 930

 

2. W przypadku zmian harmonogramu w trakcie semestru Dyrektor placówki telefonicznie powiadomią Wykonawcę najpóźniej na jeden dzień przed planowanym przejazdem.

3. Warunki realizacji zamówienia:

  1. przestrzeganie regularności i punktualności przewozu zgodnie z harmonogramem,
  2. utrzymanie czystości pojazdu, sprawności oraz oznakowania zgodnie z obowiązującymi normami.
  3. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z ruchu pojazdów i przewozu pasażerów, przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
  4. spełnienie stosownych warunków dopuszczających Wykonawcę do realizacji usługi - przewozu osób,
  5. zapewnienie rezerwowego pojazdu w przypadku awarii używanego pojazdu. Pojazd rezerwowy nie może odbiegać funkcjonalnością i liczbą miejsc od pojazdu użytkowanego do przewozu uczniów.
  6. zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego kierowcy pojazdu z przedstawicielami placówek.
  7. Podstawą zapłaty za usługi przewozu uczniów będą prawidłowo wystawione przez Wykonawcę faktury wraz z wykazami zrealizowanych przejazdów, potwierdzonymi przez opiekunów uczniów.
  8. Należności za wykonane usługi będą płatne w terminie 14 dni od daty złożenia faktur
  9. Wykonawca z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów i ich opiekunów.

III. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 września 2017 r. - 23 czerwca 2018 r.

IV. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do siedziby Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka  - Sekretariat).

Oferta składana pisemnie powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na transport uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej na zajęcia odbywające się w MOSiR Ostrów Mazowiecka”.

V. Termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 08.09.2017r. do godz. 11.00

VI. Termin zapoznania się z treścią ofert:

Zapoznanie z treścią ofert odbędzie się dnia 08.09.2017r. o godz. 11.20  w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1, 07-310 Ostrów Mazowiecka  - Sekretariat.

VII. Kryteria oceny oferty:

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną.

VIII. Opis sposobu obliczenia ceny:

W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto za realizację kursu pojedynczego/za cały dzień/ szkoła - MOSiR- szkoła.

W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu istotnych oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

IX. Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy:

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę.

X. Osoby upoważniona do kontaktów:

  1. Pan Piotr Siwek: Dyrektor ZSP 2 tel. (29) 74544 – 12,
  2. Justyna Korzeb: Sekretarz szkoły tel. (29) 74544 – 12 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

 

Dyrektor

/-/ Piotr Siwek

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Wzór umowy
Wytworzył:
Piotr Siwek
(2017-08-28)
Udostępnił:
Duda Michał
(2017-08-28 13:18:23)
Ostatnio zmodyfikował:
Duda Michał
(2017-08-28 13:22:12)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki