Miasto Ostrów Mazowiecka

3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na „Budowę linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych”.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kablowych linii energetycznych oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych.
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
    1. Część I: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulicy Kawaleryjskiej - działki o nr ew. 669/5, 675/11, 669/28, 671/4, 671/3, 671/1 oraz 841, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
    2. Część II: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasach drogowych ulic: Irysowej i Fiołkowej - działki o nr ew. 778/3, 777/5, 778/6, 841 oraz 881 zgodnie z załączoną dokumentacją oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
    3. Część III: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej w pasie drogowym ulicy Diamentowej - działka o nr ew. 805/12, zgodnie z załączoną dokumentacją oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
  3. Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia:
  1. Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
  2. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem:

- kierownika budowy,

- inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.

  1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu: dokumentacji powykonawczej wraz z wynikami badań pomiarów lub sprawdzeń oraz dokumentów wyrobów zastosowanych w obiekcie budowlanym
  2. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie budowlanym (zał. nr 3), wykonanym przez: Ekodom Piotr Kierszniewski, ul. Maratońska 15/3, 05-600 Grójec.
  3. Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót użyto nazwy materiału lub produktu, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiału lub produktu równoważnego o parametrach nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach.
  4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
  5. Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Załączony do ogłoszenia o zamówieniu przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zaleca się szczegółowe sprawdzenie załączonej dokumentacji.
  6. Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
  1. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy wszystkich części)::
  1. Wybrany w niniejszym postepowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny ofertowej.
  2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
  1. pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej 60 8923 0008 0016 7309 2000 0004;
  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
  3. gwarancjach bankowych;
  4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
  1. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
  2. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
  3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 9 pkt 2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
  4. Część zabezpieczenia w wysokości 70% ustalonej kwoty w ust. 9 pkt 1, zostanie zwolniona 30 dni po ostatecznym, bezusterkowym odbiorze, pozostała część zabezpieczenia zostanie zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty.
  1. Termin realizacji zamówienia: 20.12.2017r. - Dotyczy wszystkich części.
  2. Wykonawca zapewni gwarancję na wbudowane/zamontowane oprawy oświetlenia oraz na wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz opraw (w szczególności źródła światła) na okres minimum 10 lat
  3. Warunki płatności: przelew 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. - Dotyczy wszystkich części.

II. Warunki udziału w postępowaniu (dotyczy wszystkich części):

Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wpisaną do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r. poz.65).

III. Kryteria oceny ofert:

  1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1) Najniższa cena –  waga 90% ,

2) okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty – waga 10%.

  1. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:

1) Cena:

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

 - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

 - Cof -  cena podana w ofercie

2) Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:

Liczba punktów = ( Gof/Gmax ) * 100 * waga

gdzie:

 - Gof - Okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie

 - Gmax - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert

Minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Oferty proponujące 60 miesięczny i dłuższy okres gwarancji i rękojmi otrzymają taką samą, maksymalną liczbę punktów.

  1. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

IV. Przygotowanie i złożenie oferty:

Ofertę na jedną, dwie lub wszystkie trzy części zamówienia należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 2.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby zdolne do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: „Oferta na: Budowę linii oświetlenia ulicznego w Ostrowi Mazowieckiej oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczych Część ……..” (Wskazać wybrane części).

Oferty należy składać do dnia 25.10.2017 r. do godz. 11.00.

V. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 25.10.2017r.o godz. 11.20, pok. Nr 103.

VI. Kontakt z Wykonawcą:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka, tel. (29) 679-54-61, Pan Grzegorz Czyronis, tel. (29) 679-54-44 (kom: 501-705-444),
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać skrzynkę e-mail). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Załączniki:

Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF

1) Formularz Oferty (DOC, PDF)

2) Wykaz Osób (DOC, PDF)

3) Dokumentacja (ZIP)

4) Wzór Umowy PDF

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2017-10-17)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2017-10-17 15:40:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2017-10-17 15:49:33)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki