Miasto Ostrów Mazowiecka

3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Zakup, dostawę do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 ul. Grota Roweckiego 6 w Ostrowi Mazowieckiej i montaż fabrycznie nowych zestawów interaktywnych.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia.

  1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 ul. Grota Roweckiego 6 w Ostrowi Mazowieckiej i montaż fabrycznie nowych zestawów interaktywnych:

L.p.

Typ

Nazwa/Parametry

Ilość sztuk

1

Tablica interaktywna myBoard 95’’ C

  1. Sposób obsługi – palec, pisak
  2. Technologia – pozycjonowanie w podczerwieni, dotykowa
  3. Obszar roboczy  - 195,6 x 116,3
  4. Format 16:10
  5. Tryb pracy – funkcja 10 TOUCH
  6. Producent myBoard
  7. Moduł Wi-Fi
  8. Gwarancja 5 lat
  9. Oprogramowanie

 

2

2

Projektor EPSON EB-525W

  1. System projekcyjny – technologia 3LCD
  2. Rozdzielczość WXGA, 1280x800, 16:10
  3. Lampa 200W, 5.000 hŻywotność, 10.000hŻywotność (w trybie oszczędnym)   
  4. Częstotliwość odświeżania pionowego 2D - 50Hz-85Hz
  5. Napięcie zasilania AC100V – 240V,50Hz – 60Hz       
  6. Gwarancja 24 miesiące               
  7. Skrzynka przyłączeniowo-sterownicza, Aparat do dokumentów, Klucz USB szybkiego połączenia bezprzewodowego, Mocowanie naścienne o krótkim rzucie, Miękki futerał podróżny, Moduł bezprzewodowej sieci LAN

 

2

3

Głośniki myBoard sound AMP-32

  1. Zestaw w skład którego wchodzą 2 głośniki o mocy 40W, HUB.
  2. Połączenia z komputerem przez jeden kabel USB (bez konieczności połączenia audio).

 

Gniazda w HUB:

  • mini USB do podłączenia półki interaktywnej
  • USB do podłączenia tablicy
  • HDMI do podłączenia tablicy
  • USB do podłączenia zewnętrznego urządzenia
  • micro USB – wyjście na komputer
  • wejście uniwersalne, np.: MP3, telefon
  • gniazdo do podłączenia mikrofonu (minijack)
  • zasilanie
  • 2x chinch do podłączenia głośników


Przyciski + i – do regulacji głośności (również regulować można suwakiem w systemie operacyjnym).

 

1

  1. Każdy zestaw powinien zawierać tablicę interaktywną myBaord 95’’C, projektor EPSON EB-525W z gratisową dodatkową lampą, uchwyt ścienny, kabel zasilający 10m, kabel HDMI 10m, oprogramowanie, 5 lat gwarancji, autoryzowany serwis. Zamówienie obejmuje również  montaż zestawów interaktywnych.
  2. Niniejsze zamówienia realizowane jest w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica” Zakupione pomoce dydaktyczne w ramach udzielonego wsparcia finansowego muszą spełniać następujące warunki:

1) posiadać deklarację CE;

2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;

3) w przypadku zakupu danego rodzaju pomocy dydaktycznych w więcej niż jednym egzemplarzu wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju muszą pochodzić od jednego producenta;

4) komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju muszą pochodzić od jednego dostawcy;

5)zestawy interaktywne muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;

6) zestawy interaktywne muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;

7) zestawy interaktywne muszą posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.

Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków.

  1. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 i zamontuje na własny koszt i ryzyko. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do miejsc wskazanych przez Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 i zamontowany w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
  2. Wykonawca dołączy do oferty specyfikacje techniczne oferowanych zestawów interaktywnych.
  3. Cena ma uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności: koszty transportu do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 i montażu.
  4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze poszczególnego asortymentu dostarczonych zestawów interaktywnych Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany w terminie do 7 dni.
  5. Termin realizacji zamówienia: do 21.12.2017r.
  6. Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku

II. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.

III. Przygotowanie oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na Formularzu Oferty - załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:

1) Karty katalogowe/Specyfikacje techniczne umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę do siedziby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej i montaż fabrycznie nowych zestawów interaktywnych”.

Oferty należy składać do dnia 07.12.2017r. do godz. 12.00.

IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.12.2017r. o godz. 12.20, pok. Nr 103.

V. Kontakt z Zamawiającym:

  1. w zakresie merytorycznym: Pani Dorota Brzostek – Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 tel. (29) 745 33 32, e-mail: zsp1ostrow@gmail.com
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Załączniki:

1) Zaproszenie do składania ofert PDF Popr

2) Formularz Oferty (DOC, PDF)

3) Wzór Umowy PDF

Ostrów Mazowiecka, 05.12.2017r.

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA

INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA I ZAŁĄCZNIKÓW

Informujemy, iż Zamawiający otrzymał zapytanie do treści ogłoszenia o zamówieniu:

Zwracamy się z pytaniem czy Zamawiający dopuści jako spełniające wymagania produkty jak poniżej:

- tablica interaktywna - SMART SBM680V z oprogramowaniem SMART Learning Suite 17,

- projektor ultrakrótkoogniskowy - HITACHI CP-AX2505,

- głośniki - SMART SBA-V?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania ww. produktów.

 

Zamawiający przedłużył terminy składania i otwarcia ofert do dnia 08.12.2017r. (godziny składania i otwarcia ofert bez zmian). Zmianie uległa również treść załączników (Zaproszenie do składania ofert).

Zamawiający

Wytworzył:
Jerzy Bauer
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2017-11-29 16:10:25)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2017-12-05 12:48:47)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki