Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej (zgodnie z załączonym schematem, około 180 mb) wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę.
I. Szczegółowy opis przedmiotu i zakres zamówienia:
1. W zakresie przedmiotu zamówienia należy Opracować kompletną dokumentację projektową i kosztorysową budowy odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej (zgodnie z załączonym schematem, około 180 mb) wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę.
2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać:
- wyznaczenie granic pasa drogowego (zgodnie z własnościami Miasta Ostrów Mazowiecka oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie t.j.: Dz. U. z 2016 poz. 124) i projektowanie w tych granicach,
- zaprojektowanie utwardzenia jezdni z chodnikami z uwzględnieniem wszystkich wlotów ulic i wjazdów, wprowadzeniem strefy zamieszkania,
- wykonanie geometrii ulicy zgodnie z postanowieniami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w Ostrowi Mazowieckiej,
- przebudowę infrastruktury technicznej tj. budowę brakujących sieci: należy przewidzieć regulację ewentualnych istniejących urządzeń podziemnych, odprowadzenie wód deszczowych oraz przestawienie słupów elektroenergetycznych i teletechnicznych (jeżeli istnieje taka potrzeba).
3. Dokumentacja powinna zawierać:
- projekty budowlano – wykonawcze wszystkich branży niezbędnych do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowej (po 6 egz.) np.:
- branża drogowa – 6 egz.,
- branża sanitarna – 6 egz.,
- branża elektroenergetyczna – 6egz.,
- uzgodniony projekt czasowej organizacji ruchu- 4 egz.,
- uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu- 4 egz.,
- przedmiar robót na całość zadania (na poszczególne branże) – 2 egz.,
- dodatkowo przedmiar robót bez chodników i zjazdów (branża drogowa) – 2 egz.,
- kosztorysy inwestorskie na całość zadania (na poszczególne branże) – 2 egz.,
- dodatkowo kosztorys inwestorski bez chodników i zjazdów (branża drogowa) – 2 egz.,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (na poszczególne branże) – 2 egz.,
- informacja BiOZ – 2 egz.,
- mapę do celów projektowych - 4 egz.,
- mapę ewidencyjną z oznaczeniem zakresu robót,
- dokumentację geologiczną – 2 egz.
- uwzględnienie ewentualnej wycinki drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów drogi lub ich zabezpieczenia,
- wymagane opinie, ekspertyzy, uzgodnienia właściwych organów, pozwolenia i inne niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnych oraz warunki techniczne wymagane dla przedmiotu umowy wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę,
- inne opracowania niezbędne do uzyskania rezultatu umowy,
4. Zamawiający wymaga, aby:
- dokumentacja była sporządzona i przekazana w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD - część opisowa, rysunki w formacje PDF, kosztorysy i przedmiar robót w formie edytowalnej,
- dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy była zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
- Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowiły integralną część przedmiotu odbioru.
5. Projektant zobowiązuje się do:
- opisywania proponowanych materiałów i urządzeń z zachowaniem przepisów wynikających z art.29-30 Pzp tj. bez podawania ich nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to wykonalne i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności.
W przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń ”równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania w razie potrzeby, na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
- udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.
- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu weryfikacji zakresu zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. Po rozstrzygnięciu postępowania wybrany Wykonawca zobowiązany jest do przyjazdu i przeprowadzenia wizji lokalnej projektowanej inwestycji w celu dokładnego wykonania dokumentacji projektowej.
7. Obowiązki Wykonawcy są określone szczegółowo w projekcie umowy (Załącznik nr 2).
Uwaga!
Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym proponowany przedmiot zamówienia w zakresie przebiegu ulicy, konstrukcji nawierzchni, zakresu projektowania koniecznych sieci i przyłączy oraz przebudowy ewentualnych kolizji.
Kosztorysy inwestorskie należy opracować w oparciu o:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389).
Dokumentację projektową oraz kosztorysy nakładcze należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1129).
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować w oparciu o Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
II. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
Zamawiający wymaga dysponowania projektantami wszystkich branży niezbędnych do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowej np.: branży drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278 ze zm.) wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65).
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedstawi kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzające spełnienie warunku dysponowania projektantami np.: branży drogowej, sanitarnej i elektroenergetycznej, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego.
III. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2018r.
IV. Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
V. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
VI. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania.
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej (zgodnie z załączonym schematem, około 180 mb) wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę”.
Oferty należy składać do dnia 23.02.2018r. do godz. 11.00.
VII. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2018r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
VIII. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pan Daniel Choinka tel. (29) 679-54-61
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejsza stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
1. Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym (PDF)
2. Formularz ofertowy (DOC, PDF)
3. Wzór Umowy (PDF)
4. Szkic z lokalizacją proponowanej budowy (ZIP)