Miasto Ostrów Mazowiecka
3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 relacji Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski (nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 4602/13 i 4602/14 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest: Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 relacji Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski (nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 4602/13 i 4602/14 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej:
W zakres przedmiotowej inwestycji wchodzi budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 relacji Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski (działka nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 4602/13 i 4602/14 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z wykonaniem przepustu fi 400 na rowie przydrożnym pod projektowanym zjazdem.
Podstawowe parametry techniczne
- szerokość zjazdu – 5,0 m,
- promień wyokrąglenia na zjeździe – 6,0m,
- szerokość poboczy na zjeździe – 0,5m,
- spadek jednostronny na zjeździe 2%,
- średnica przepustu – fi 400
Konstrukcja nawierzchni zjazdu
- 8 cm – kostka betonowa
- 3 cm – podbudowa cementowo - piaskowa
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- 10cm – kruszywo naturalne -piasek
Konstrukcja pobocza
- 15 cm – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie
Odwodnienie
Wody Opadowe z jezdni odprowadzone będą powierzchniowo do istniejącego rowu.
Przepust na rowie
Przepust betonowy średnicy fi400 i długości 10m. Nad przepustem należy zapewnić naziom wysokości min. 40cm oraz minimalne pochylenie 0,5%. Na wlocie i wylocie należy zastosować prefabrykowane ścianki czołowe.
Przepust należy posadowić na fundamencie kruszywowym o gr. 25cm. Do wykonania fundamentu kruszywowego należy stosować mieszankę żwirowo – piaskową o frakcji 0/63,5mm. Dodatkowo górna warstwa fundamentu o grubości 6cm musi być luźno ułożona tak, aby kręgi konstrukcji i elementy kielicha mogły się w niej swobodnie zagłębiać. Przy odbiorze posadowienia przepustu należy szczególną uwagę zwrócić na prawidłowe wypełnienie przestrzeni między rurą a fundamentem z kruszywa. Grunt zasypki – niewysadzinowy piasek gruboziarnisty lub mieszanki żwirowo – piaskowej o frakcji 0-31,5mm. Prefabrykowane ściankowe zakończenie przepustu należy umieścić na ławie betonowej o szerokości 30cm. Rów drogowy w rejonie przepustu należy oczyścić i wyprofilować do projektowanych rzędnych.
Rozwiązania wysokościowe
Pochylenie poprzeczne zjazdu jednostronne 2% w kierunku rowu
Pochylenie podłużne:
- 3% w kierunku jezdni drogi wojewódzkiej na pierwszych 2,8m
-
4% w kierunku przeciwnym do jezdni drogi wojewódzkiej na pozostałym odcinku
- Wszystkie roboty należy wykonać pod nadzorem:
- kierownika budowy,
- inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.
- Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w każdy dzień, w którym prowadzone będą roboty budowlane.
- Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez właściwy organ. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót.
- Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlano - Wykonawczym, wykonanym przez ROAD CONCEPT RENATA KOZAK ul. Sienkiewicza 21, 11-600 Węgorzewo. Projektant: branża drogowa mgr inż. Renata Kozak.
- Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, weryfikacji załączonej dokumentacji oraz prawidłowego obliczenia ceny ryczałtowej.
- Przewidzianą formą wynagrodzenia jest ryczałt. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, obejmuje ono koszt wszystkich prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (m.in. koszty robocizny, materiałów z uwzględnieniem kosztów zakupu, koszty pracy sprzętu koszty dojazdu/dostaw oraz wszelkie obciążenia kosztowe niezbędne do wykonania zamówienia) i nie będzie podlegało podwyższeniu. Załączony do ogłoszenia o zamówieniu przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zaleca się szczegółowe sprawdzenie załączonej dokumentacji.
- Na etapie składania ofert nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedstawi Zmawiającemu w wersji papierowej kosztorys sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej (4 egzemplarze) zawierający ryczałtowy koszt wykonania poszczególnych elementów robót.
- Zamawiający wymaga obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do drogowej lub równoważne (na drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem w zakresie drogowym,
- wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z obmiarem robót w trzech egzemplarzach.
- Termin realizacji zamówienia: 15.04.2019 r.
- Okres gwarancji: 60 miesięcy.
- Warunki płatności: przelew 30 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach.
II. Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem w zakresie drogowym,
- wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadającymi aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
- Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).
III. Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium:
Najniższa cena – waga 100% ,
2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1. Do formularza należy dołączyć:
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik nr 2.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osoby zdolne do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy).
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Miasto Ostrów Mazowiecka i opatrzonej napisem: Oferta na: Budowę zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 627 relacji Ostrów Mazowiecka – Sokołów Podlaski (nr ewid. 4413) do działki nr ewid. 4602/13 i 4602/14 przy ulicy Małkińskiej w Ostrowi Mazowieckiej.
Oferty należy składać do dnia 22.02.2019r. do godz. 12.00.
V. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w dniu 22.02.2019r.o godz. 12.20, pok. Nr 103.
VI. Kontakt z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- w zakresie merytorycznym: Pani Sylwia Katarzyna Kos, tel. (29) 679-54-61
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Klauzula Informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
- W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Załączniki:
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF
1) Formularz Oferty (DOC, PDF)
3) Dokumentacja (ZIP)
4) Wzór Umowy PDF