Informacja Wojewody Mazowieckiego nr WI-1.7820.1.6.2021.PSS z dnia 10 lutego 2022 roku, o wszczęciu w dniu 12 listopada 2021 r. postępowania z wniosku inwestora: Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Au

Warszawa, 10 lutego 2022 r.

WOJEWODA MAZOWIECKI

WI-1.7820.1.6.2021.PSS

ZAWIADOMIENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO

Na podstawie art. lid ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 176 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 12 listopada 2021 r. zostało wszczęte postępowanie z wniosku inwestora: Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa stacji paliw, wolnostojącej restauracji oraz wolnostojącej toalety publicznej, miejsc postojowych i urządzeń związanych z obsługą podróżnych oraz niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie MOP kat. II Przyjmy zlokalizowanego po zachodniej stronie drogi ekspresowej S8 w km 532+300”.

Działki usytuowania obiektu (gin. Przyjmy, powiat ostrowski):

- działki zlokalizowane w istniejącym pasie drogowym drogi ekspresowej S8:

Obręb 0030 Przyjmy k. Poręby, działka o nr ew. 1/1,22/1,23/1, 24/1, 25/1,26/1, 27/1, 28/1, 29/1, 29/4,30/1,30/4,31/1,480;

Obręb 0045 Leśniczówka Proehowo, działka o nr ew. 275/3;

Jednocześnie zawiadamia się, że na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) oraz art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), Wojewoda Mazowiecki w dniu 10 lutego 2022 r. wydał postanowienie Nr 159/SAAB/2022, w którym nałożył na inwestora obowiązek uzupełnienia nieprawidłowości i braków w dokumentacji projektowej, w terminie 90 dni.

Z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Punkt Obsługi Klienta pokój nr 7, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12), po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 22 695-62-19. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane.

Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych.

Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi do 30 min i nie może zostać przedłużony. W pokoju nr 7 może przebywać tylko jedna osoba do jednej sprawy.

Podczas przeglądania akt obowiązuje nakaz zachowania 1,5 m odległości pomiędzy osobami oraz nakaz używania rękawiczek jednorazowych, dezynfekcji dłoni oraz zasłaniania ust i nosa.

Osoba odbierająca dokumentacje z urzędu winna używać rękawiczek jednorazowych, zdezynfekować dłonie oraz mieć zasłonięte usta i nos.

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. W trakcie prowadzonego postępowania, o czynnościach tutejszego organu, strony postępowania będą informowane w drodze publicznych obwieszczeń, zgodnie z art. 49 § 1 ww. ustawy.

z up. WOJTEWODY MAZOWIECKIEGO
Aleksandra Krzoska

Dyrektor Wydziału Infrastruktury

/podpisano bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem/

Wytworzył:
Udostępnił:
Wiercioch Grzegorz
(2022-02-22 10:14:25)
Ostatnio zmodyfikował:

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki