OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA
Ostrów Mazowiecka, 19 kwietnia 2023 roku
BURMISTRZ MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA |
|
RG-P.6733.1.2023
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.)
Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
poddaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 19 kwietnia 2023 r. została wydana decyzja Nr. RG-P.6733.1.2023 na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu przy ul. 11-go Listopada 37/59 w sprawie ustalenia warunków dla lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie siedziby Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr ew. 3185/3 położonej przy ul. Broniewskiego w Ostrowi Mazowieckiej obręb 0001.
Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, w pokoju nr 111 od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1600 w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości dnia 19 kwietnia 2023 r.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2000 ze zm.) zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.
Z up. Burmistrza
Daniel Choinka
Zastępca Burmistrza
Do zamieszczenia w sposób zwyczajowo przyjęty:
1. Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka,
2. Strona internetowa Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (BIP),
3. Słup ogłoszeniowy Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka przy ul. Frycza.