ZARZĄDZENIE NR 14/2025 BURMISTRZA MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA z dnia 20 stycznia 2025 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ostrowi Mazowieckiej
Zarządzenie Nr 14/2025
Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka
z dnia 20 stycznia 2025 r.
w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ostrowi Mazowieckiej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.), art. 4¹ ust. 1 i 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023 r. poz. 2151 z późn. zm.), zarządzam co następuje:
§ 1.
1. Powołuje się Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ostrowi Mazowieckiej, zwaną dalej Komisją, w składzie:
1) Przewodnicząca Komisji - Lidia Runo - przedstawiciel Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej;
2) Zastępca Przewodniczącej Komisji - Dorota Pasztaleniec - przedstawiciel organizacji pozarządowej;
3) Sekretarz Komisji - Sylwia Śladewska - przedstawiciel Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej;
4) Członkowie Komisji:
- Janusz Hoffman - przedstawiciel środowisk abstynenckich,
- Renata Hartman - przedstawiciel ochrony zdrowia,
- Katarzyna Brzostek - przedstawiciel oświaty,
- ks. Marek Żmijewski - przedstawiciel duchowieństwa.
§ 2.
Zadania oraz funkcjonowanie Komisji określa Regulamin szczegółowych warunków funkcjonowania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ostrowi Mazowieckiej wprowadzony Zarządzeniem nr 113/2022 Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka z dnia 03 sierpnia 2022 r.
§ 3.
Traci moc Zarządzenie Nr 123/2022 Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ostrowi Mazowieckiej.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącej Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Ostrowi Mazowieckiej.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|
Burmistrz Miasta |