ZARZĄDZENIE NR 135/2023 BURMISTRZA MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Zarządzenie Nr 135/2023
Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka

z dnia 20 listopada 2023 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688), zarządzam, co następuje:

§ 1. 

1. Powołuję Komisję w składzie:

1) Daniel Choinka            – Przewodniczący;

2) Mieczysław Rejniak      – Członek;

3) Grzegorz Czyronis       – Członek.

2. Obsługę kancelaryjną Komisji prowadzi Michał Kazimierski.

§ 2. 

Zadaniem Komisji jest:

1) otwarcie ofert w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto pn.: Montaż ozdobnego oświetlenia na okres świąteczno – noworoczny 2023/2024 na budynku i przed budynkiem Ratusza oraz na choinkach i ulicach miasta Ostrów Mazowiecka, utrzymanie ciągłości oświetlenia oraz przechowywanie ozdobnego oświetlenia przez okres 10 miesięcy;

2) badanie ofert i ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w tym postępowaniu;

3) dokonanie oceny złożonych ofert i przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.

§ 3. 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Pełna treść zarządzenia wraz z załącznikami

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2023-11-20)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2025-03-18 13:32:12)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki