ZARZĄDZENIE NR 135/2023 BURMISTRZA MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zarządzenie Nr 135/2023
Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka
z dnia 20 listopada 2023 r.
w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto.
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688), zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Powołuję Komisję w składzie:
1) Daniel Choinka – Przewodniczący;
2) Mieczysław Rejniak – Członek;
3) Grzegorz Czyronis – Członek.
2. Obsługę kancelaryjną Komisji prowadzi Michał Kazimierski.
§ 2.
Zadaniem Komisji jest:
1) otwarcie ofert w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto pn.: Montaż ozdobnego oświetlenia na okres świąteczno – noworoczny 2023/2024 na budynku i przed budynkiem Ratusza oraz na choinkach i ulicach miasta Ostrów Mazowiecka, utrzymanie ciągłości oświetlenia oraz przechowywanie ozdobnego oświetlenia przez okres 10 miesięcy;
2) badanie ofert i ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w tym postępowaniu;
3) dokonanie oceny złożonych ofert i przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.