ZARZĄDZENIE NR 136/2022 BURMISTRZA MIASTA OSTRÓW MAZOWIECKA z dnia 15 września 2022 r. w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia

Zarządzenie Nr 136/2022
Burmistrza Miasta Ostrów Mazowiecka

z dnia 15 września 2022 r.

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079 i 1561), zarządzam, co następuje:

§ 1. 

1. Powołuję Komisję w składzie:

1) Daniel Choinka          – Przewodniczący;

2) Mieczysław Rejniak    – Członek;

3) Marek Kuziak            – Członek.

2. Obsługę kancelaryjną Komisji prowadzi Michał Kazimierski.

§ 2. 

Zadaniem Komisji jest:

1) otwarcie ofert w toku postępowania o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto pn.: Pełnienie profesjonalnego, skutecznego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa dróg na terenie Miasta Ostrów Mazowiecka" za pomocą Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i jego Koordynatora;

2) badanie ofert i ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w tym postępowaniu;

3) dokonanie oceny złożonych ofert i przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.

§ 3. 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Pełna treść zarządzenia wraz z załącznikami

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2022-09-15)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2025-03-19 13:46:16)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki