Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka d/s obsługi kancelarii

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka

Stanowisko ds. obsługi kancelarii

Zakres zadań na stanowisku

  1. Przyjmowanie, rejestracja, rozdział i wysyłanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej Urzędu.
  2. Prowadzenie doręczeń korespondencji wewnętrznej.
  3. Rejestrowanie w systemie e-kancelaria korespondencji wpływającej do Urzędu.
  4. Rejestrowanie w systemie e-kancelaria pism wychodzących z Urzędu.
  5. Prowadzenie „dziennika dokumentów księgowych”.
  6. Obsługa poczty e-mailowej Urzędu oraz obsługa elektronicznych platform komunikowania się z klientem, tj. ESP, e-PUAP, Wrota Mazowsza.
  7. Prowadzenie pocztowej książki nadawczej pism wychodzących.
  8. Dostarczanie korespondencji wychodzącej i przesyłek do Urzędu Pocztowego.
  9. Prowadzenie postępowań związanych ze składaniem reklamacji w Urzędzie Pocztowym.
  10. Nadawanie paczek i przesyłek kurierskich.
  11. Wydawanie formularzy wniosków właściwych dla spraw dotyczących działalności Urzędu.
  12. Dokonywanie weryfikacji i sprawdzania kompletności dokumentów składanych przez Klienta.


Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie wyższe o kierunku – administracja.
  2. Co najmniej trzyletni staż pracy w administracji publicznej.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków na stanowisku.
  7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Preferowany 2-letni staż pracy związany z zakresem czynności z obsługą kancelarii oraz Klienta.
  2. Znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych aktów prawnych.
  3. Umiejętność obsługi elektronicznego obiegu dokumentów.
  4. Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  5. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność.
  6. Dobra organizacja pracy własnej.
  7. Dokładność w realizacji powierzonych zadań.
  8. Biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.

Warunki pracy na stanowisku

1. Miejsce świadczenia pracy: Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66. 
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.
3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6-mcy.
4. Praca przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie.


Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny, własnoręcznie podpisany.
2. Kwestionariusz osobowy (do pobrania: 
plik docplik pdf).
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
4. Kserokopie świadectw pracy: zaświadczenie z obecnego miejsca pracy dla osób aktualnie zatrudnionych.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
7. Oświadczenia kandydata o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
d) nieposzlakowanej opinii.

Terminy i miejsce składania dokumentów

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka w kancelarii (parter, pokój nr 1) do dnia 12 września 2025 r. do godz.15.00 z dopiskiem
na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds.
obsługi kancelarii”.

W przypadku przesłania ofert pocztą liczy się data wpływu oferty do Urzędu.

Pozostałe informacje

* Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane w postępowaniu rekrutacyjnym.

* Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową (elektroniczną).

* Po przeprowadzonych rozmowach, informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona
w BIP-ie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka (www.bip.ostrowmaz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

* Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

* W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%. 

 

 

Klauzula informacyjna

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka
    ul. 3 Maja 66  07-300 Ostrów Mazowiecka. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) i lit. c) RODO
    w zw. z realizacją przepisów wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
    a także ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Urzędzie Miasta;
  5. W zakresie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
    - prawo dostępu do danych osobowych,

    - prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
    - prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
    - prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
    - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
    - prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,
    - prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
    w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach,
    w tym profilowania.

 

                                 Burmistrz Miasta

 

                                                                                                   /-/  Hubert Betlejewski

 

Ostrów Mazowiecka, dnia 2 września 2025 r.

Wytworzył:
Hubert Betlejewski
Udostępnił:
Kołodziej Monika
(2025-09-02 14:21:19)
Ostatnio zmodyfikował:
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki