Zapytanie ofertowe nr 2/2014

Dotyczy: postępowanie mające na celu wybór wykonawcy remontu i rozbudowy instalacji TV przemysłowej na budynku szkoły i rozbudowanie instalacji na obiekt sportowy w Zespole Szkół Publicznych nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej. Postępowanie realizowane jest zgodnie zasadami: przejrzystości i jawności, ochrony uczciwej konkurencji, równego traktowania oraz zasady konkurencyjności.

Zamawiający:

Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych nr 2

w Ostrowi Mazowieckiej ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1

07-310 Ostrów Mazowiecka

Tryb udzielania zamówienia:

Zamówienie dotyczy realizacji zadania poniżej 30.000 Euro, jest udzielane zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności i zasadą przejrzystości. Zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferty należy przygotować na podstawie opisu przedmiotu i obmiaru, na druku wg załącznika nr 1 i złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być oznaczona pieczęcią firmową lub nazwą firmy napisaną czytelnym ręcznym pismem wraz z adresem i nr telefonu wykonawcy oraz opisem „remont i rozbudowa instalacji TV przemysłowej”.

Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty należy składać osobiście lub listownie do 1 lipca 2014 r. do godz. 14.00 w Kancelarii Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej ul. 3 Maja 66.

Termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 lipca 2014 r. o godz. 14:15 w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.

Zamawiający poinformuje oferentów o wyborze Wykonawcy do końca dnia 02 lipca 2014

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i rozbudowy instalacji TV przemysłowej na budynku szkoły i rozbudowanie instalacji na obiekcie sportowym.

 Zakres:

  • Wymiana niesprawnych kamer i oprzyrządowania
  • Zainstalowanie kamer na obiekcie sportowym

Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonym przedmiarze (załącznik nr 2).

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.

Materiały zakupuje i dostarcza Wykonawca, materiały rozbiórkowe należy zutylizować  na koszt Wykonawcy.

UWAGA! Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem weryfikacji przedmiotu zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: 30.07.2014 r.

Osoba upoważniona do kontaktu: Dorota Pasztaleniec –dyrektor, Maria Snopczyńska Kacperczyk – sekretarz szkoły

Kontakty w sprawach proceduralnych: Michał Kazimierski – sam. ref. ds. zamówień w Urzędzie Miasta ( 29 679-54-33, email: zzp@ostrowmaz.pl )

Kryterium wyboru oferty: Cena – 100%

Zaoferowana przez wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonywania zamówienia i nie będzie podlegała podwyższeniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

Załącznik Nr 1: Formularz oferty (DOC, PDF)

Załącznik Nr 2: Przedmiar (DOC, PDF)

Załącznik Nr 3: Wzór Umowy (DOC, PDF)

 

Wytworzył:
Dorota Pasztaleniec
(2014-06-25)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2014-06-25 16:08:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2014-06-25 16:12:05)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki