Zapytanie ofertowe nr 2/2014
Dotyczy: postępowanie mające na celu wybór wykonawcy remontu i rozbudowy instalacji TV przemysłowej na budynku szkoły i rozbudowanie instalacji na obiekt sportowy w Zespole Szkół Publicznych nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej. Postępowanie realizowane jest zgodnie zasadami: przejrzystości i jawności, ochrony uczciwej konkurencji, równego traktowania oraz zasady konkurencyjności.
Zamawiający:
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych nr 2
w Ostrowi Mazowieckiej ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1
07-310 Ostrów Mazowiecka
Tryb udzielania zamówienia:
Zamówienie dotyczy realizacji zadania poniżej 30.000 Euro, jest udzielane zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności i zasadą przejrzystości. Zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferty należy przygotować na podstawie opisu przedmiotu i obmiaru, na druku wg załącznika nr 1 i złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być oznaczona pieczęcią firmową lub nazwą firmy napisaną czytelnym ręcznym pismem wraz z adresem i nr telefonu wykonawcy oraz opisem „remont i rozbudowa instalacji TV przemysłowej”.
Miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy składać osobiście lub listownie do 1 lipca 2014 r. do godz. 14.00 w Kancelarii Urzędu Miasta w Ostrowi Mazowieckiej ul. 3 Maja 66.
Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 lipca 2014 r. o godz. 14:15 w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka.
Zamawiający poinformuje oferentów o wyborze Wykonawcy do końca dnia 02 lipca 2014
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i rozbudowy instalacji TV przemysłowej na budynku szkoły i rozbudowanie instalacji na obiekcie sportowym.
Zakres:
- Wymiana niesprawnych kamer i oprzyrządowania
- Zainstalowanie kamer na obiekcie sportowym
Szczegółowy opis prac do wykonania w załączonym przedmiarze (załącznik nr 2).
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
Materiały zakupuje i dostarcza Wykonawca, materiały rozbiórkowe należy zutylizować na koszt Wykonawcy.
UWAGA! Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej celem weryfikacji przedmiotu zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 30.07.2014 r.
Osoba upoważniona do kontaktu: Dorota Pasztaleniec –dyrektor, Maria Snopczyńska Kacperczyk – sekretarz szkoły
Kontakty w sprawach proceduralnych: Michał Kazimierski – sam. ref. ds. zamówień w Urzędzie Miasta ( 29 679-54-33, email: zzp@ostrowmaz.pl )
Kryterium wyboru oferty: Cena – 100%
Zaoferowana przez wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonywania zamówienia i nie będzie podlegała podwyższeniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Załącznik Nr 1: Formularz oferty (DOC, PDF)
Załącznik Nr 2: Przedmiar (DOC, PDF)
Załącznik Nr 3: Wzór Umowy (DOC, PDF)