Zespół Szkół Publicznych Nr 1 im. Papieża Jana Pawła II
ul. Stefana Grota Roweckiego 6,
07-300 Ostrów Mazowiecka,
reprezentowany przez Panią Dorotę Brzostek – Dyrektora Szkoły, działającego również w imieniu i na rzecz:
1) Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1;
2) Zespołu Szkół Publicznych nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Widnichowska 4.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do złożenia oferty na „Transport uczniów Szkół i Gimnazjów w Ostrowi Mazowieckiej na zajęcia odbywające się w MOSiR Ostrów Mazowiecka”.
I. Tryb postępowania:
Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 30.000 euro (w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) i realizowane są w oparciu o art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów:
a) Zespołu Szkół Publicznych Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Stefana Grota Roweckiego 6 tel. (29) 745-33-32,
b) Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 tel. (29) 745-44-12,
c) Zespołu Szkół Publicznych nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej ul. Widnichowska 4, tel. (29) 745-34-56,
-polegający na: dowiezieniu i odwiezieniu uczniów pojazdem na basen lub/i halę sportową MOSIR w Ostrowi Mazowieckiej (ul. Trębickiego), zapewniając bezpieczeństwo, bezawaryjność, punktualność oraz odpowiedni standard przewozów według harmonogramu:
a) Zespół Szkół Publicznych Nr1:
Środa:
I kurs – godzina dowożenia 800 - godzina odwożenia 925
II kurs – godzina dowożenia 800 - godzina odwożenia 925
III kurs – godzina dowożenia 945 - godzina odwożenia 1125
IV kurs – godzina dowożenia 1140 - godzina odwożenia 1315
V kurs – godzina dowożenia 1140 - godzina odwożenia 1315
b) Zespół Szkół Publicznych Nr 2:
Środa:
godzina dowożenia 1520, godzina odwożenia 1700,
Czwartek:
I kurs - godzina dowożenia 750. godzina odwożenia 930,
II kurs - godzina dowożenia 940. godzina odwożenia 1120.
c) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych nr 3;
Piątek
I kurs - godzina dowożenia 8ºº, - godzina odwożenia 930
II kurs - godzina dowożenia 950, - godzina odwożenia 1120
III kurs - godzina dowożenia 1140, - godzina odwożenia 1315
d) Gimnazjum Publiczne w Zespole Szkół Publicznych nr 3:
Wtorek
I kurs - godzina dowożenia 8ºº, - godzina odwożenia 930
II kurs - godzina dowożenia 855, - godzina odwożenia 1025
III kurs - godzina dowożenia 950, - godzina odwożenia 1120
IV kurs - godzina dowożenia 1045, - godzina odwożenia 1215
2. W przypadku zmian harmonogramu w trakcie semestru Dyrektorzy placówek telefonicznie powiadomią Wykonawcę najpóźniej na jeden dzień przed planowanym przejazdem.
3. Warunki realizacji zamówienia:
- przestrzeganie regularności i punktualności przewozu zgodnie z harmonogramem,
- utrzymanie czystości pojazdu, sprawności oraz oznakowania zgodnie z obowiązującymi normami.
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe z ruchu pojazdów i przewozu pasażerów, przy uwzględnieniu zasad wynikających z obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
- spełnienie stosownych warunków dopuszczających Wykonawcę do realizacji usługi - przewozu osób,
- zapewnienie rezerwowego pojazdu w przypadku awarii używanego pojazdu. Pojazd rezerwowy nie może odbiegać funkcjonalnością i liczbą miejsc od pojazdu użytkowanego do przewozu uczniów.
- zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego kierowcy pojazdu z przedstawicielami placówek.
- Podstawą zapłaty za usługi przewozu uczniów będą prawidłowo wystawione przez Wykonawcę faktury (odrębnie dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1, Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 oraz Zespołu Szkół Publicznych Nr 3) wraz z wykazami zrealizowanych przejazdów, potwierdzonymi przez opiekunów uczniów.
- Należności za wykonane usługi będą płatne w terminie 14 dni od daty złożenia faktur (odrębnie dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 1, Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 oraz Zespołu Szkół Publicznych Nr 3),
- Wykonawca z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów i ich opiekunów.
III. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
1) Szkoła Podstawowa w ZSP Nr 3 – 16 września 2016r. - 23 czerwca 2017r.
2) Gimnazjum Publiczne w ZSP Nr 3 – 13 września 2015r. - 20 czerwca 2017r.
3) Zespół Szkół Publicznych Nr1 - 16 września 2016r. – 25 maja 2017r.
4) Zespół Szkół Publicznych Nr 2 - 07 września 2016r. – 20 czerwca 2017r.
IV. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do siedziby Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka - Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta) lub elektronicznej na adres zzp@ostrowmaz.pl na Formularzu Oferty - załącznik nr 1.
Oferta składana pisemnie powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na transport uczniów Zespołów Szkól Publicznych w Ostrowi Mazowieckiej na zajęcia odbywające się w MOSiR Ostrów Mazowiecka”.
V. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 06.09.2016r. do godz. 10.00
VI. Termin zapoznania się z treścią ofert:
Zapoznanie z treścią ofert odbędzie się dnia 06.09.2016r. o godz. 10.20 w siedzibie Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, w pokoju nr 103.
VII. Kryteria oceny oferty:
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta z najniższą ceną .
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny:
W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto za realizację kursu pojedynczego/za cały dzień/ szkoła - MOSiR- szkoła / i podwójnego /szkoła – MOSiR – szkoła – MOSiR- szkoła/ .
W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu istotnych oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
IX. Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, podpisanie umowy:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę.
X. Osoby upoważniona do kontaktów:
- Pani Dorota Brzostek: Dyrektor ZSP1 tel. (29) 745-33-32,
- Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski: tel. (29) 679-54-33 (kontakt w zakresie formalnym).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Zaporszenie do składania ofert PDF
Wzór Umowy PDF