Miasto Ostrów Mazowiecka

ul. 3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na wykonywanie zadań z zakresu służby BHP w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka w roku 2018.

I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka zadań z zakresu służby BHP w zakresie wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy.
  2. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
  • przeprowadzania w siedzibie Zamawiającego szkoleń wstępnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników w ciągu jednego dnia od telefonicznego lub e-mailowego zgłoszenia Zamawiającego (nie dopuszcza się szkoleń e-learningowych),
  • przeprowadzania w siedzibie Zamawiającego szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa  i higieny pracy dla pracowników, w ciągu jednego dnia od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego (nie dopuszcza się szkoleń e-learningowych),
  • bieżącego prowadzenia rejestru oraz nadzoru nad terminowym wykonywaniem szkoleń bhp,
  • prowadzania nadzoru i kontroli nad przestrzeganiem przepisów bhp w Urzędzie w siedzibie Zamawiającego,
  • zapewnienia przestrzegania w Urzędzie Miasta przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, realizacji poleceń usunięcia uchybień w tym zakresie oraz kontroli wykonywania tych poleceń,
  • zapoznawania w siedzibie Zamawiającego pracowników z przepisami bhp i ich zmianami,
  • opracowywania wewnętrznych zarządzeń, instrukcji, opiniowania szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • bieżącego doradztwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • doradztwa w zakresie doboru właściwych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne i szkodliwe dla zdrowia,
  • ustalania okoliczności przyczyn wypadków przy pracy lub wypadku w drodze do i z pracy oraz sporządzania dokumentacji wypadkowej, badania przyczyn i okoliczności wypadku,
  • opracowywania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz jego aktualizacji,
  • stwierdzania zagrożeń zawodowych
  •  bieżącego informowania Burmistrza Miasta o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń,
  • zgłaszania wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
  • wprowadzania udoskonaleń pozwalających na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie Miasta.
  1. Potrzeba świadczenia usługi będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego.
  2. Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań służby BHP oraz ukończone szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników tej służby.
  3. Zaoferowana cena będzie uwzględniała wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
  4. Termin realizacji zamówienia: 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r.
  5. Warunki płatności: ryczałt miesięczny, przelew 14 dni od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

II. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena =100%.

III. Przygotowanie i złożenie oferty:

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr: 1 Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 Do formularza należy dołączyć:

Potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy kopie dokumentów potwierdzających:

1) kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań służby bhp;

2) ukończenie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników tej służby.

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na wykonywanie zadań z zakresu służby BHP”.

Oferty należy składać do dnia 06.12.2017r. do godz. 11.00.

IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12.2017r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.

V. Kontakt z Wykonawcą:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

  1. w zakresie merytorycznym: Pani Monika Kołodziej, tel. (29)679-54-35,
  2. w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, Pani Marzena Grabowska  tel.(29)679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

1) Zaproszenie do składania ofert PDF

2) Formularz Oferty (DOC, PDF)

3) Wzór Umowy PDF

4) Zał nr 1 do Umowy PDF

 

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2017-11-28)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2017-11-28 11:31:12)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2017-11-28 11:44:52)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki