Miasto Ostrów Mazowiecka

3 Maja 66

07-300 Ostrów Mazowiecka

Zaproszenie do składania ofert

Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.

Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na uruchomienie i utrzymanie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2018r. systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i utrzymanie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2018r. systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy określone są  we wzorze umowy oraz złączniku nr 1 do Umowy.
  3. Podana w formularzu ofertowym (załączniku nr 2) ilość stron A4/A3 ma charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie lub zmniejszenie ilości wydrukowanych stron. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
  4. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe zawierają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy i nie ulegną zmianie w trakcie realizacji niniejszej umowy (za wyjątkiem sytuacji określonej w § 8 ust. 2 wzoru umowy).
  5. Wykaz urządzeń drukujących jest zawarty w załącznikach nr 3 oraz 3A.
  6. Zamawiający będzie wypłacał wynagrodzenia przelewem bankowym na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

II. Termin wykonania zamówienia:

Od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2018 roku. (Uruchomienie i utrzymanie systemu najpóźniej w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy).

III. Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena = 100%.

IV. Przygotowanie i złożenie oferty:

Ofertę na zrealizowanie zamówienia należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - pokój nr: 1 - Kancelaria Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu) na Formularzu Oferty - załącznik nr 2.

Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka.”

Oferty należy złożyć do dnia 29.12.2017r. do godz. 11.00.

V. Termin i miejsce otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.12.2017r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.

VI. Kontakt z Zamawiającym:

  1. w zakresie merytorycznym: Pan Artur Kołodziej, Pan Michał Duda, tel. (29)679-54-65, e-mail: admin@ostrowmaz.pl
  2. w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel. (29) 679-54-33, e-mail: zzp@ostrowmaz.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejszą stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

Zaproszenie do składania ofert PDF

Formularz Oferty DOC, PDF

Zal. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia PDF

Wzór Umowy PDF

Załącznik Nr 3 PDF

Załącznik Nr 3a PDF

 

Wytworzył:
Jerzy Bauer
(2017-12-19)
Udostępnił:
Kazimierski Michał
(2017-12-19 16:07:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Kazimierski Michał
(2017-12-19 16:14:27)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki