Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Miasto Ostrów Mazowiecka zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Obkoszenie skarp wiaduktów oraz obkoszenie rowów melioracyjnych odprowadzających wody opadowe do rzeki Grzybówki z porastających traw i chwastów w granicach administracyjnych miasta Ostrów Mazowiecka (Część I), Wykoszenie traw oraz chwastów rosnących w pasach drogowych ulic miejskich oraz terenów będących własnością miasta Ostrów Mazowiecka (Cześć II) oraz usunięcie barszczu Sosnowskiego/Mantegazziego (barszcz olbrzymi) ze skarp rzeki Grzybówki w Ostrowi Mazowieckiej, na długości 1620 m, z powierzchni 1,37 ha (Część III).
- Przedmiotem zamówienia jest:
Część I:
1) Obkoszenie skarp wiaduktów znajdujących się przy ul. Sielskiej, Sikorskiego oraz Armii Krajowej z porastających traw oraz chwastów:
1 |
Wiadukt Sikorskiego |
6967 m² |
2 |
Wiadukt Sielska |
4119 m² |
3 |
Wiadukt Armii Krajowej |
8266 m² |
2) Obkoszenie rowów melioracyjnych odprowadzających wody opadowe do rzeki Grzybówki:
1 |
Od obwodnicy miasta |
2350 mb. |
19975 m2 |
2 |
Od ul. Dubois do ul. Bielskiej |
280 mb. |
2380 m2 |
3 |
Od rzeki Grzybówki do ul. Małkińskiej |
1198 mb. |
10183 m2 |
- Do obowiązków Wykonawcy należy:
- dwukrotne wycięcie i usunięcie traw, chwastów, młodych odrostów drzew i zakrzaczeń: I koszenie w terminie od daty zawarcia umowy (maj 2019 r.) do 20 czerwca 2019 r., II koszenie w terminie od sierpnia do 15 października 2019 r. (metr bieżący obejmuje wykoszenie rowu i korony skarpy na szerokości około 1 metra – ok. 8,5 m2),
- usunięcie innych zanieczyszczeń i odpadów znajdujących się na wykoszonych terenach.
UWAGA: terminy prac mogą być przesunięte w zależności od aury w danym miesiącu, po uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miasta.
- Termin wykonania poszczególnych prac należy zgłosić co najmniej dwa dni przed wykonaniem usługi pracownikowi Urzędu Miasta.
- Koszt zagospodarowania odpadów zielonych, biodegradowalnych i komunalnych leży po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu do sporządzenia półrocznych sprawozdań przekazywanych do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. Sprawozdanie ma zawierać informacje o masie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne
Część II:
Wykoszenie traw i chwastów rosnących w pasach drogowych ulic miejskich oraz terenów będących własnością miasta Ostrów Mazowiecka, w następujących miejscach:
l.p. |
ulica |
powierzchnia |
|
Mieszka |
50 m² |
|
Reja |
500 m² |
|
Gierymskiego |
50 m² |
|
Harcerska |
10 m² |
|
Jagiellońska - Okrzei |
200 m² |
|
Ogrodowa |
400 m² |
|
Teren nad rowem melioracyjnym rzeki Grzybówki działki nr 1979/3, 1779/4, 1979/5,1979/6 |
1,5 ha |
|
Skłodowskiej Curie |
200 m² |
|
Wojska Polskiego od Różańskiej do Tamkowej |
1600 m² |
|
Brokowska |
4500 m² |
|
Teren za Lidlem działki nr 1979/5, 1979/6, 1978/14 |
2000 m² |
|
Teren za Urzędem Skarbowym działka nr 4897/7 |
4100 m² |
|
Konopnickiej |
40 m² |
|
Reymonta |
60 m² |
|
Wołodyjowskiego |
1200 m² |
|
Dolna |
1000 m² |
|
Wiejska |
100 m² |
|
Zagłoby |
50 m² |
|
Wspólna |
200 m² |
|
Wodna |
250 m² |
|
Cmentarna |
600 m² |
|
Ptasia |
400 m² |
|
Podstoczysko |
200 m² |
|
Wójtowska |
100 m² |
|
Sadowa |
300 m² |
|
Legionowa |
650 m² |
|
Sikorskiego |
3300 m² |
|
Pasterska |
1400 m² |
|
Kossaka |
240 m² |
|
Techników |
360 m² |
|
Armii Krajowej |
1400 m² |
|
Żale |
3000 m² |
|
Wesoła |
750 m² |
|
Działki nr 3673/5,3673/4,3673/3 przy ul. Kietlinga. Kiemliczów |
720 m² |
|
Północna |
700 m² |
|
Część działki 1728/1 na skrzyżowanie ulic. Prusa, Jagiellońska, Zwycięstwa |
190 m² |
|
Bielska |
1100 m² |
|
Bursztynowa |
1000 m² |
|
Najmoły |
280 m² |
|
Korczaka |
200 m² |
|
Wiśniowa |
410 m² |
|
Piaskowa |
150 m² |
|
Stolarskiego |
80 m² |
|
Zachodnia |
220 m² |
|
Złota |
440 m² |
|
Łączna |
2548 m² |
|
Jasna |
152 m² |
|
Robotnicza |
524 m² |
|
Piłata |
40 m² |
|
Sielska za rowem (działka nr 1151) do ul. Bagińska |
380 m² |
|
Droga wewnętrzna między Lipowa i Sportową działka nr 1368/103 |
200 m² |
|
Teren między wiaduktem i ul. Biała, między wiaduktem i teren ogródków działkowych, między wiaduktem i wewnętrzna droga serwisową – działka nr 904/24 |
5360 m²
|
|
Pas drogowy - działka nr 1578 ul. Wileńska-Chabrowa |
200 m² |
|
Młyńska |
100 m² |
|
Harusewicza |
180 m² |
|
Radziejowskiego |
450 m² |
|
Wspólna |
250 m² |
|
Kościuszki/od Słowackiego |
80 m² |
|
Fabryczna |
500 m² |
|
Borowa |
3000 m² |
|
Strzelecka |
300 m² |
|
Szkoły Podchorążych |
900 m² |
|
Kolarska |
750 m² |
|
Artyleryjska na odcinku pomiędzy ul Saperską - Kameralną |
1000 m² |
|
Okrężna |
500 m² |
|
Orzeszkowej/Moniuszki |
10 m² |
|
Kopernika |
40 m² |
|
Oficerska |
360 m² |
|
Mystkowskiego |
20 m² |
|
Miła |
300 m² |
|
Świderskich |
220 m² |
|
Kwiatów Polskich |
180m2 |
|
Leśna |
3000 m2 |
|
Podstoczysko |
1000 m2 |
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- dwukrotne wycięcie i usunięcie traw i chwastów: I koszenie: od daty zawarcia umowy (maj 2019 r.) do 20 czerwca 2019 r., II koszenie od sierpnia 2019 do 15 października 2019 r.
- usunięcie młodych odrostów drzew i krzewów;
- usunięcie innych zanieczyszczeń i odpadów znajdujących się na wykoszonych terenach;
- Koszt zagospodarowania odpadów zielonych, biodegradowalnych i komunalnych leży po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu do sporządzenia półrocznych sprawozdań przekazywanych do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. Sprawozdanie ma zawierać informacje o masie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne.
- Termin wykonania poszczególnych prac należy zgłosić co najmniej dwa dni przed wykonaniem usługi pracownikowi Urzędu Miasta;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terenu i ulic w ramach tego samego metrażu.
UWAGA!!: terminy prac mogą być przesunięte w zależności od aury w danym miesiącu, po uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miasta.
Część III
Usunięcie barszczu Mantegazziego (barszcz olbrzymi) ze skarp rzeki Grzybówki w Ostrowi Mazowieckiej, na długości 1620 m, z powierzchni 1,37 ha.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- pięciokrotne koszenie (w okresie od czerwca 2019 r. do 15 listopada 2019 r.) mechaniczne niszczenie roślin rosnących na powyższym terenie: wykaszanie i utylizacja.
Zaproszenie kierowane jest do firm, które posiadają doświadczenie i wiedzę w zwalczaniu barszczu metodą mechaniczną oraz utylizacji ściętych roślin.
Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym usługę przeszkolenie BHP oraz środki ochrony osobistej niezbędne do wykonania prac.
Termin wykonania prac należy zgłosić co najmniej dwa dni przed wykonaniem usługi pracownikowi Urzędu Miasta.
- Koszt zagospodarowania odpadów zielonych, biodegradowalnych i komunalnych leży po stronie Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu do sporządzenia półrocznych sprawozdań przekazywanych do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. Sprawozdanie ma zawierać informacje o masie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w tym odpadów ulegających biodegradacji oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których zostały przekazane odpady komunalne
- Wykonawca musi posiadać odpowiednie doświadczenie: należy wykazać się realizacją co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu prac tożsamych z przedmiotem zamówienia i przedstawić dowody potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie (dla Cz. I, Cz. II, Cz. III). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
- Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: kosiarką spalinową; kosą żyłkową spalinową, kosiarką wysięgnikową, samochodem dostawczym z przyczepą lub ciągnikiem z przyczepą (dla Cz. I, Cz. II, Cz. III).
- Wykonawca powinien posiadać stosowne ubezpieczenie. Wybrany Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (dla Cz. I, Cz. II, Cz. III).
- Zaoferowana przez Wykonawcę cena obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do wykonania danej części zamówienia, a w szczególności koszty: dojazdu do miejsc wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; zatrudnienia osób; zakupu i eksploatacji sprzętu niezbędnego do dwukrotnego wycięcia i usunięcia traw i chwastów.
- Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy lub jej części po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy:
- w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, a nie można było tego przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- w przypadku niewykonywania lub nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę.
- Termin wykonania zamówienia:
- Część pierwsza: I koszenie: od daty zawarcia umowy (maj 2019 r.) do 20 czerwca 2019 r., II koszenie: od sierpnia 2019 r. do 15 października 2019 r.
-
Część druga: I koszenie: od daty zawarcia umowy (maj 2019 r.) do 20 czerwca 2019 r.,
II koszenie: sierpnia 2019 r. do 15 października 2019 r. - Część trzecia: pięciokrotne koszenie w okresie od czerwca 2019 r. do 15 listopada 2019 r.
- Część wynagrodzenia w wysokości 50% zaoferowanej ceny, zostanie wypłacona Wykonawcy po odbiorze pierwszego etapu prac (I koszenia). Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po odbiorze drugiego etapu prac (II koszenia) - dotyczy Cz. I i Cz. II.
- Część wynagrodzenia w wysokości 20% zaoferowanej ceny, zostanie wypłacona Wykonawcy po każdym etapie koszenia (pięciokrotne koszenie w okresie od czerwca do 15 listopada 2019 r.) - dotyczy Cz. III.
- Warunki płatności: przelew, w ciągu 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena =100%.
III. Przygotowanie oferty:
Ofertę na jedną, dwie lub wszystkie trzy części zamówienia należy złożyć w formie pisemnej (osobiście, listem – liczy się data wpływu do Urzędu Miasta) w siedzibie Zamawiającego (Kancelaria Urzędu Miasta) na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania. Do formularza należy dołączyć:
- Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu podobnych zadań, o posiadaniu niezbędnego sprzętu oraz o posiadanym stosownym ubezpieczeniu. – załącznik nr 2.
- Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – załącznik nr 3.
- Kserokopie dowodów (poświadczone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem Wykonawcy) potwierdzających należyte wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu prac tożsamych z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.
- Wykaz narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia – załącznik nr 4
Oferta powinna być opakowana w jednej kopercie, zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na (Skreślić niepotrzebne części zamówienia): Obkoszenie skarp wiaduktów oraz obkoszenie rowów melioracyjnych (Część I) Wykoszenie traw oraz chwastów rosnących w pasach drogowych ulic miejskich oraz terenów będących własnością miasta Ostrów Mazowiecka (Cześć II), Usunięcie barszczu Sosnowskiego/Mantegazziego ze skarp rzeki Grzybówki w Ostrowi Mazowieckiej (Część III).
Oferty należy składać do dnia 30.04.2019 r. do godz. 11.00.
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2019 r. o godz. 11.20, pok. Nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pan Marek Matys, tel. (29) 679-54-31,
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać niniejsza stronę BIP). Miasto Ostrów Mazowiecka nie może być pociągnięte do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Klauzula Informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66 , 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
- W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Załączniki:
Zaproszenie do skladania ofert PDF
1. Formularz Oferty (DOC, PDF)
3 i 4. Wykaz Usług i Narzędzi (DOC, PDF)
5. Wzór Umowy Cz. I/Cz. II/Cz. III (ZIP)