Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.: Zakup fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
Miasto Ostrów Mazowiecka
ul. 3 Maja 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
Zaproszenie do składania ofert dot. zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest Zakup fabrycznie nowego sprzętu komputerowego:
L.p. |
Typ |
Nazwa |
Ilość |
|
UPS RACK 1U |
UPower Walker LINE-INTERACTIVE (750VA/450W, 4x IEC, LCD, RACK) |
5 |
|
UPS stanowiskowy |
Ever UPS DUO 550 (550VA/330W, 2x PL, USB, AVR) |
30 |
|
Skaner dokumentów |
Fujitsu fi-8150 (PA03810-B101) |
2 |
|
Access point WiFi |
MikroTik hAP ac³ (hAP ac3, RBD53iG-5HacD2HnD) |
1 |
|
Pamięć RAM |
Do serwera HP ProLiant DL160 G6: 500662-B21 HP 8-GB (1x8GB) PC3-10600 RDIMM |
2 |
|
Dysk twardy |
Do serwera HP ProLiant DL160 G6: nowy HDD SAS 600GB 3,5" 15k RPM w kieszeni/ramce serwerowej |
4 |
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.
- Wykonawca dołączy do oferty specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej.
- Gwarancja: poz. 1 – 5 gwarancje producenta, poz. 6 gwarancja producenta z zachowaniem przez Zamawiającego dysków twardych w przypadku ich awarii.
- Zaproponowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia w tym koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia bez usterek. W przypadku stwierdzenia usterek przy odbiorze poszczególnego asortymentu dostarczonego sprzętu komputerowego Wykonawca zobowiązuje się do jego nieodpłatnej wymiany w terminie do 7 dni.
- Warunki płatności: przelew 21 dni, od wpływu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
II. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.
III. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres zzp@ostrowmaz.pl na formularzu oferty – załącznik nr 1 do zapytania. Do formularza należy dołączyć (w formie cyfrowej) karty katalogowe/Specyfikacje techniczne umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
V. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 06.07.2023 r. do godz. 11:00
VI. Kontakt z Zamawiającym:
- W zakresie merytorycznym: Pan Michał Duda, tel.(29) 679-54-65, admin@ostrowmaz.pl
- w zakresie formalnym: Pan Michał Kazimierski, tel.(29) 679-54-33, zzp@ostrowmaz.pl
Załączniki:
Klauzule prawne:
-
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Otrzymanie w toku postępowania oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie sprawdzać niniejsza stronę BIP).
- Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Klauzula Informacyjna:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Panu/Pani prawach z tym związanych.
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych przez Miasto Ostrów Mazowiecka jest: Burmistrz Miasta Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl;
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Podanie przez Państwa danych osobowych Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy.
- W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują wam następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,
- prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
- prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.
Ostrów Mazowiecka, 05.07.2023r.
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW:
W toku postępowania wpłynęły do Zamawiającego następujące pytania:
1. Prosze o doprecyzowanie opisu produktu nr 6: "do serwera HP ProLiant DL160 G6: nowy HDD SAS 600GB 3,5" 15k RPM w kieszeni/ramce serwerowej"
Czy zamawiający dopuści zamiennik oryginalnego dysku, który będzie w 100% spełniał swoją funkcję tak samo jak produkt oryginalny i pochodzić będzie od równie renomowanego producenta?
2. Czy w przypadku produktu nr. 5 "do serwera HP ProLiant DL160 G6: 500662-B21 HP 8-GB (1x8GB) PC3-10600 RDIMM "
Zamawiający dopuści ofertę bez złożenia karty katalogowej/specyfikacji? Producent nie udostępnia dokumentu bezpośrednio mówiącego o tym elemencie. W takim wypadku proponujemy złożenie oficjalnej deklaracji dostawcy o zgodności sprzętu lub udostępnienie linku do strony dystrybutora z parametrami technicznymi sprzętu.
Odpowiedzi Zamawiającego:
1. Zamawiający dopuszcza zamiennik oryginalnego dysku jeśli oferowany dysk spełnia parametry podane w specyfikacji.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na pamięć RAM przeznaczoną do serwera HP ProLiant DL160 G6 bez karty katalogowej.