Gimnazjum Publiczne nr 1
ul. Partyzantów 39
07-300 Ostrów Mazowiecka
NIP: 759-15-20-515, REGON 550719337
Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Do niniejszego postepowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) - art. 4 pkt 8.
Dyrektor Gimnazjum Publicznego nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Zakup i dostawę fabrycznie nowej kserokopiarki wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji.
I. Opis przedmiotu i zakres zamówienia:
- Zakup i dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem fabrycznie nowej i nieużywanej kserokopiarki typu KONICA MINOLTA BIZHUB C224e – wersja bazowa wraz z opcjami dodatkowymi: DF 624 - podajnik oryginałów, PC 110 - podstawa z dodatkową kasetą na papier, FS 534 SD 511 - finisher zewnętrzny z opcją składania i broszurowania oraz tonery CMYK (kolory – 25 000 kopii, czarny – 27 000 kopii). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do zapytania.
- Obsługa serwisowa: w okresie gwarancji.
- Termin wykonania zamówienia: do 21 grudnia 2015r.
- Wykonawca dołączy do oferty karty katalogowe urządzenia umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia oraz instrukcję obsługi w języku polskim.
- Cena ma uwzględniać koszty transportu do siedziby Zamawiającego, instalację, uruchomienie oraz przeszkolenie pracownika z zakresu obsługi.
- Warunki płatności: przelew w ciągu 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
- Wymagane okresy gwarancji producenta: zgodnie ze specyfikacją techniczną (załącznik nr 3 - opis przedmiotu zamówienia).
- Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres min. 36 miesięcy liczony od daty odbioru.
II. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Najniższa cena=100%.
III. Przygotowanie i złożenie oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty - załącznik nr 1 do zapytania w formie papierowej (osobiście, listem – liczy się data wpływu) do Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka (pok. nr 1 - Kancelaria Urzędu Miasta) do dnia 03.12.2015 do godz. 11.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Do formularza należy dołączyć:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2.
- Karty katalogowe urządzenia umożliwiające Zamawiającemu weryfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
- Poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu producenta lub przedstawiciela producenta na terenie RP upoważniającą do prowadzenia handlu i świadczenia usług serwisowych oferowanego urządzenia.
Oferta składana w formie papierowej powinna być zapakowana w jednej kopercie opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę fabrycznie nowej kserokopiarki wraz z obsługą serwisową w okresie gwarancji.”
IV. Termin i miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 03.12.2015r. o godz. 11:20 w siedzibie Urzędu Miasta, pok. nr 103.
V. Kontakt z Zamawiającym:
- w zakresie merytorycznym: Pani Ewa Subda - Dyrektor Szkoły, tel. 29 745-28-34;
- w zakresie formalnym: Pani Marzena Grabowska, Pan Michał Kazimierski,tel. 296 795 433; zzp@ostrowmaz.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) z uzasadnionych przyczyn (Wykonawca powinien regularnie odwiedzać stronę BIP Urzędu Miasta Ostrów Mazowiecka). Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
Załączniki:
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym PDF